Originele Radio

staal

Actief lid
Mijn ouders hebben een Superb 1 (Elegance) gekocht van 2007, ik wil ze een plezier doen door de aftermarket radio te vervangen voor een originele Skoda radio (dus geen navigatie)
Weet iemand welke radio's er passen? Ik zag op MP een Stream maar zal die passen?
 

Spierings

Forumguru
Gewoon een mooie dubbel din aftermarket erin... de orginele superb radio's zijn redelijk gedateerd. ..

Een stream of Fabia radio past niet...
In de superb 1 zitten standaard van die vierkante enkel dins radio's in of een vierkante dubbel din (navi).
Al die radio's met ronde of schuine kanten passen niet...
 

Rallye

Forumguru
Volgens mij is de Stream geïntroduceerd voor de Octavia II PFL. Zeer de vraag of die in een Superb I past.....
 

staal

Actief lid
OK, bedankt voor jullie antwoorden, wat zou eventueel een goede maar vooral ook een passende (dubbel) dins radio zijn die bij de auto(verlichting) past?
 

Spierings

Forumguru
Veel moderne radio's hebben ledverlichting welke traploos instelbaar is kwa kleur..

Hadden zelf een pioneer zoals deFH-460UI , nadeel daarvan was dat er veel te veel licht vanaf kwam.. zelfs in de gedimde stand zat je in het licht..

Maar er zijn genoeg merken welke degelijk leuke dubbel dingen budget radio hebben
 

hemi24

Forumguru
Een dubbeldin Rhapsody, of een enkeldin Symphony+opbergvak?

B5_Superb_Rhapsody_CarRadio.pdf.jpg



B5_Superb_SymphonyCD_CarRadio.pdf.jpg
 
Bovenaan Onderaan