Originele Bluetooth carkit achteraf inbouwen?.

rubbere

Nieuw lid
Het verkeerde type carkit is dus ingebouwd (PT1).

Kan er achteraf nog een orginele Skoda bluetooth carkit ingebouwd worden?....
 

EdK

Forumguru
Je had het er al over in je rubriek afleverpuntje !!
Maar wat heb je nu uiteindelijk tijdens de bestelling opgegeven ??
BT of PT1 ?? Want indien 1e dan heeft de dealer gewoon een probleem !! En dan mag hij wel zeggen dat het moeilijk is inbouwen etc etc , maar hij heeft de fout gemaakt !! En BT is gewoon stukken makkelijker, zeker als je een ander toestel ( merk )koopt met BT , dan kun je zo overswitchen !!
Dus als de dealer een fout heeft gemaakt dan even je poot stijf houden !! En een eventueele optie op zijn kosten is de duurdere Parrot versie die dan op zijn kosten geleverd en ingebouwd kan worden !!
 

rubbere

Nieuw lid
Wat ik heb besteld..

Ik heb de Bluetooth carkit besteld, krijg je er bij de bluetooth carkit ook een console bij waar je alsnog je gsm in kunt hangen?.
 

vdijk

Lid
Ik heb de Bluetooth carkit besteld, krijg je er bij de bluetooth carkit ook een console bij waar je alsnog je gsm in kunt hangen?.

dit was bij mij wel het geval, maar eerst dien je wel een houder te bestellen voor je telefoon. Zonder deze houder kun je niets doen. De houder heb je nodig om bijv je telefoon op te laden.

ik heb verhalen gelezen, dat inmiddels de console erbij de dealer eraf wordt gehaald. (gebruik hiervoor de zoekfunctie)
 
Ik had BT besteld zonder console. Vanuit de fabriek is hij echter toch geleverd met console. De dealer heeft deze vervolgens gedémonteerd, strip op dashboard en rand om het Columbus navigatiesysteem vervangen.
Omdat de console nogal strak gemonteerd wordt, kon je precies zien waar hij gezeten had. Het dashboard was als het ware "ingedeukt". We zijn inmiddels 2 weken verder en er is bij mij nu niets meer van te zien.
 

rubbere

Nieuw lid
Hoe het uiteindelijk is geregeld...

Alweer Tijdje geleden ;)

Inmiddels is één en ander wel geregeld.

Ik heb een Parrot CK3100 ingebouwd gekregen en de carkit is compleet uit het lease tarrief verwijderd.

De console voor de PT1 is blijven zitten, heb hier nu de display van de CK3100 op laten monteren.

Grtn,
Rob
 
Bovenaan Onderaan