Orginele dakdragers skoda rapid spaceback

michelvandijkk

Nieuw lid
hallo ik heb orginele dakdragers bij de auto geregeld toen ik h,m kocht nou was ik even aan het kijken en vind ik dat de bevestigings beugels erg scherp en het is ook meteen metaal dus geen plastic hoesje of bescherming op de beugels die dus in je deurlijst komen te zitten ik ben dus erg bang dat het op den duur heel veel krassen/schade zal gaan geven heeft iemand hier ook de zelfde ervaring en evt een oplossing zelf zat ik te denken om er fietsband om te doen .gr michel
 

Canon-Eye

Forumguru
Zoek idd een stukje zwarte binnenband: dun, soepel en onopvallend.
Eventueel kun je ook van die stukken zelfafknip-bandreparatiepleisters nemen, die zijn zelfklevend. Als je die mooi in vorm knipt zie je er niks van...
 

Joske

Forumguru
of de scherpe delen (kan er mij niet direct iets bij voorstellen aangezien ik geen dakdragers gebruik) plastidippen?
 

Ridley

Forumguru
Zijn de verkeerde besteld? Hebben ze Rapid jaren 70 model aangekozen??? Metaal op metaal kan echt niet meer. Heb je foto's?
 

Ridley

Forumguru
Destijds op mijn F2 HB was het ook ijzer, maar zaten aan de binnenzijde rubberen dopjes waar die contact met carrosserie hadden.
 

michelvandijkk

Nieuw lid
hoi iedereen nog bedankt voor de reactie,s
ik heb het opgelost met fietsband daar heb ik stukjes van gesneden en om de beugels getrokken was wel wat strak maar zit als of het zo hoort. en is ook niet heel erg dik tussen de deuren dus een perfecte oplossing denk ik .gr michel
 
Bovenaan Onderaan