Oranje strepen op een Fabia II

wat denken jullie ervan?

Bijlagen

• DSCN8755.jpg
    DSCN8755.jpg
    52,8 KB · Weergaven: 103
  • DSCN8749.jpg
    DSCN8749.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 109
  • DSCN8727.jpg
    DSCN8727.jpg
    43,9 KB · Weergaven: 102
  • DSCN8725.jpg
    DSCN8725.jpg
    54 KB · Weergaven: 105
  • DSCN8723.jpg
    DSCN8723.jpg
    87,7 KB · Weergaven: 115

Falcon

Donateur
Eigenlijk best wel top. Alleen verwijder die mistlampen en andere velgen.. en je bent er!

Is dit trouwens een RS onderhuids?

MarcoO2

Forumguru
Meestal is "apart" de nette benaming voor "lelijk"...

Ik vind het wel gaaf, eigenlijk. Alleen... heb je last van nachtblindheid dat je zo;n batterij lampen voorop hebt? Dat vind ik dan weer absoluut niet mooi!

Rolle

Senior Member
Mooi wat bertreft de strepen.

Doe alleen die lampen voor de grill weg. Je rijdt niet met een landrover defender he ;)

Mag dit eigenlijk trouwens voor de keuring? Idem voor de ledstrips naast de mistlampen zijn die origineel of goedgekeurd?

Captain Hook

Forumguru
De strepen constrasteren aardig met de kleur v.d. auto. Of het al dan niet gunstig is voor je inruilwaarde... dat merk je wel over zoveel jaar.

Maar die wanstaltige stropers lichtbakken, de kerstverlichting en de foute velgen maken er nou net weer een 'foute' auto van. Dat is dan wel weer jammer. Zo zie je maar, smaken verschillen. :grin:

foute velgen zijn hier in België in trek, wat de lampen betreft :) smaken verschillen, op de keuring werken deze niet, trouwens dezelfde lichten als de bmw mini cooper

Hetzer

Forumguru
Mooi hoor die strepen!!!!!!!!!! ik zou alleen ook voor andere velgen gaan , mooie antraciet kleurig, dezelfde kleur als je carrosserie lak,en dan de rem klauwen en de spiegels in de zelfde kleur oranje !!!!!!!!!

D

Deleted member 1943

Ik vind het wel kicke zo! Beetje verlichting mag toch wel :winkie: Ow en trouwens wij hebben twee van die PRACHTIGE Defenders op me werk en daar zitten die lampen ook niet op hoor haha.

Maar idd antraciete velgen eronder, oranje remklauwen en spiegels of een lipje in de bumper.

Br3cht

Actief lid
vind het wel iets hebben, alleen die lampen voorop niet
en je nr plaat vooraan mag je precies ook wel eens vervangen :D

Fabia

† In Memoriam
De nummerplaat kan j e niet vervangen in belgie. Daarom zie je daar heel veel onleesbare platen.

Br3cht

Actief lid
de voorste kan je altijd veranderen, de achterste niet (woon zelf ook in belgië)
de voorste kan je laten maken bij auto 5, automaterialenzaak (brezan en dergelijke), ...

als je de achterste een duplicaat van wilt moet je Dienst voor inschrijving van voortuigen (DIV) lastig vallen

Fabia

† In Memoriam
Oja, dat is waar. Voor de plaat voor gelden toch ook geen eisen? Vandaar dat je veel verschillende platen voor ziet.

Bovenaan Onderaan