Opzoek naar dealer met Octavia 2 1.2TSI DSG7 test wagen

Zoals de titel als aangeeft ik wil een nieuwe Octavia aanschaffen zijnde een 1.2TSI DSG7 maar ik en de dealer in Breda en Roosendaal weten geen dealer te noemen welke een dergelijke auto heeft staan vandaar de vraag aan jullie weet iemand toevallig een dealer die deze uitvoering heeft staan.

Btw.
Dit zou hem gaan worden, als de 1.2TSI DSG7 bevalt.

Skoda Octavia 2 Combi 1.2 77kW/105pk TSI Elegance Businessline DSG7

Kleur, Black Magic Pearl Metalic
Interieur, Supreme Ivory - Elegance Leder
Velgen, 17" Pallas
Verwarmbare Voorstoelen
Sunset (getint glas achter)
mObridge Carkit

RobPG

Lid
Tja helaas, hoe een Octi combi rijdt weet je al, wellicht een Golf 1.2TSI DSG proberen dan? Verschillen tussen 1.2 en 1.4 (wat meer puf) zijn op t forum al her en der ter sprake gekomen.

Ik zal morgen wel eens met PON bellen hopelijk hebben die een lijst met alle test auto's van de dealers.

En anders zou een VW met TSI1.2 DSG7 uiteraard ook goed zijn, maar dan loop ik wel tegen hetzelfde probleem aan; hoe weet ik wat welke dealer wat heeft staan zonder ze stuk voor stuk te bellen.

Maar goed PON bellen is een goed idee dat ga ik sowieso morgen even doen, bedankt voor de tip.

Wasmachineman, vraagje ik zie in jou fotoalbum dat je de standaard hoofdsteunen vervangen hebt voor hoofdsteunen met DVD speler erin, nou had ik dit idee ook maar ik ben niet helemaal gerust dat het WOKS systeem dan nog optimaal werkt kun jij mij vertellen of de metalen 'poten' van de hoofdsteunen lang en stevig genoeg zijn (in jou mening) om het WOKS systeem toch nog optimaal te laten werken.

En als je het niet erg vindt mag ik weten wat het inbouwen gekost heeft, waar je het hebt laten inbouwen en of het bevalt., bedankt.

Nog een vraag., waar laat je die koptelefoons sinds die zo te zien niet in de achterste armsteun passen.

Wasmachineman

Forumguru
Koptelefoons hangen in de kofferbak aan een haakje, in de middenarmsteun liggen de afstandbedieningen en dvd's.
Dvd spelers met leerinbouw kostte 2500 euro.
Apart worden ze ook aangeboden op internet, dan moet je alleen nog zelf inbouwen.
Hoe de hoofdsteunen zich houden in het geval van een aanrijding weet ik niet. Ik weet wel dat ik garantie heb op alles omdat de dealer alles geregeld heeft. Naar mijn gevoel zit het wel erg stevig!
En we zijn er erg blij mee, kinderen natuurlijk maar ouders ook!:grin:

Bovenaan Onderaan