Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Hieronder het antwoord op mijn vraag of er mogelijkheid was voor een rollenbank meet tegen gereduceerd tarief.....

Geachte,

Jazeker die optie is er zeker. alles in goed overleg natuurlijk.

Mvgr
celtemp team
David
 

CDK

Forumguru
Nee hoor dat ben jij niet, in elk geval niet de enige :) ik had er ook nog nooit van gehoord, maar @Antera wel denk ik, want ze zijn vriendjes op Facebook zag ik ;)
 

Falcon

Donateur
Dat is fijn om te horen :bloos: ... Ik heb in iedergeval interesse.. de klant waar ik nu voor werk, heeft zijn kantoor in Rotterdam..dus kan misschien combineren.
 

Joske

Forumguru
Even voor alle duidelijkheid: andere VOORSTELLEN tot locaties of tuners steeds welkom!! ;)

Ik pin me niet vast op 1 welbepaald bedrijf voor dynorun te laten doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Eindhoven was ook redelijk goed naar voor gekomen in de poll die @ertromp gesteld had. Dus VAGtechniek is in mijn ogen zeker een goede kandidaat qua locatie en voorzieningen. :)
 
Lees goede berichten hier :D Waar de meet dan ook gehouden wordt ik ben zeker van de partij en mochten de kosten niet al teveel zijn wat ze vragen voor een run, wil ik mijn wagen ook wel op de bank zetten. Ook om te of te gegevens die ik heb klopt met de meeting die in november is gedaan op een andere bank bij een tuner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan