Opties activeren Karoq 2021

JelleV

Lid
Hi!

M’n nieuwe Karoq is eindelijk binnen! Wat zijn nog leuke dingen om te laten activeren? Zo wilde ik zelf graag de DRL achterlichten al laten activeren.

En wat is precies het verschil tussen VCDS en OBD11?

Zal even foto erbij doen hoe die is geworden:thumbsup:
5nXD6cV
https://ibb.co/5nXD6cV
 

hemi24

Forumguru
Ik zou zeggen: VCDS kabel eraan en proberen...

Achterlichten met DRL is appeltje-eitje!
 

Timmer

Donateur
Vcds en OBD11 zijn 'ongeveer gelijk'. Ze kunnen 95% hetzelfde. Grote verschil zit hem in het platform.
Vcds is windows-based, obd11 is mobile-platform (android /iOs).

nu, weet ik niet of je in de nieuwe wagens nog zoveel kan aanpassen.
Ik dacht dat de nieuwe Octavia 4, een communicatie tussen de skoda server en de wagen moet hebben indien je wijzigingen wil doorvoeren, kans bestaat dat dit op de karoq ook zo is.
 

Roronoa

Actief lid
Voor easy mode obd11 en one click apps gebruiken. En idd vermoedelijk niet alles vrij te schakelen wegens vereiste van een token via dealer. Check eens obd11 forum.
 

hemi24

Forumguru
Denk dat het bij de Karoq nog meevalt wat er afgeschermd is. Staat nog niet op de nieuwe basis van de O4/Golf 8…
 

Canon-Eye

Forumguru
Die achterlichten bij de DRL schakelen kan in elk geval geen probleem zijn, want het is al jaren een typegoedkeuringseis dat dit mogelijk is. "Zelfs" de dealer moet dit in een paar seconden eenvoudig kunnen realiseren... en als die zegt dat het niet kan, dan bedoelt hij dat hij er geen zin in heeft. Maar hij kán het wel.
 
Laatst bewerkt:

JelleV

Lid
Nog steeds niets laten activeren..? :koffie:
Nee, wel naar de dealer geweest, maar deze wilde bijv. de achter ledverlichting niet activeren vanwege een 'milieudelict'. Zal niet weten waar ik het anders moet doen hier in de buurt.. Omgeving Enschede
 
Bovenaan Onderaan