Optie alarm met interieur sensoren

Roronoa

Actief lid
Hallo,

Heb wat rondgekeken en ik zie niet veel klachten dat het alarm zomaar afgaat bij het minste. Wel valt mij op dat de mensen deze optie niet opnemen in de bestelling. Werkt dit echt goed of beter geen interieur sensoren om hoofdpijn te vermijden ?

Alvast bedankt,
S
 

eriktv

Forumguru
Ik heb sinds vijf jaar een achteraf ingebouwd DEFA-alarm en de interieursensor heeft één keer vals alarm gegeven: toen ik een zeiltje op het voorraam had tegen de vorst en dit hard wapperde door de wind. Wellicht hebben andere forumleden ervaring met af-fabriek alarmsystemen.
 

Roronoa

Actief lid
Bedankt voor de info, ben idd geïnteresseerd in de af-fabriek alarm ervaringen. We zijn nog aan het twijfelen welke opties te nemen en het alarm is er 1 van. We horen inde buurt s'nachts wel eens een alarm af gaan, maar geen idee of het een vag alarm of iets anders is :)
 

Arjann

Forumguru
Originele alarmen geven echt maar zelden een vals alarm. Als het in het plaatje past, zou ik hem mee bestellen.
 

Janno

Forumguru
Ik wist niet eens dat de mijne het had. Had laatst de ramen open laten staan om door te waaien met de deuren op slot, mijn moeder stak haar arm door een raam naar binnen en het alarm ging af. Werkt tot nu toe dus zeer goed hier.
 
Bovenaan Onderaan