Opnieuw voorstellen

x-ray

Lid
Bij deze wil ik mij opnieuw voorstellen.

Ik ben Raymon en in 2008 ben ik op dit forum gekomen omdat ik bij het toenmalige autobedrijf Luchtstra ben gaan werken, daarvoor 12 jaar bij Martin Schilder in Bloemendaal (Seat)
Helaas is dit bedrijf failliet gegaan en ben nu werkzaam bij Martin Schilder in Haarlem (audi) Dit nu al weer 3.5 jaar.

Al vanaf dat ik (legaal) mag auto rijden heb ik Seat gereden, maar na de komst van onze zoon, nu 6 maanden geleden hebben mijn vrouw en ik besloten dat een combi toch een stuk praktischer is. Van wegen de aanschaf van een Octavia 2 combi Mijn Leon topsport te koop gezet (staat nog te koop)

De Octavia, Wat een geweldige auto is dat. Met zijn 1.8 tsi niet zo krachtig als de Leon, maar met al zijn luxe van de elegance bns een genot om in te rijden.

Mvg Raymon

MarcoO2

Forumguru
Welkom terug! Je hebt in ieder geval een mooie wagen onder de kont!

Heb je een linkje naar de gegevens van de Leon?

Fabia

† In Memoriam
Welkom terug op het forum. IS Brinkman niet een onderdeel van Martin Schilder. Daar heb ik lang geleden nog eens een Golf GT TDI gekocht.

x-ray

Lid
Welkom terug op het forum. IS Brinkman niet een onderdeel van Martin Schilder. Daar heb ik lang geleden nog eens een Golf GT TDI gekocht.

Brinkman is een aantal jaren geleden overgenomen door auto pappe, en is nu een jaar of 7/8 onderdeel van Martin Schilder.

Bovenaan Onderaan