Opgehaald O2 Ambiente Attractive Busines 1.8 TFSI

Na 4 jaar met een Renault Senic Privilege Plus 2.0 16V rondgereden te hebben nu het echte werk (hoop ik).
Vanochtend bij Nieuwkoop in den Bosch opgehaald en er nu, jawel, 92km opzitten. Het motto volg de Skoda-rijder gaat niet op voor deze. Wat gaat dat ding ervandoor.

Bijlagen

• DSC_7898.jpg
    DSC_7898.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 41
  • DSC_7917.jpg
    DSC_7917.jpg
    98,2 KB · Weergaven: 85

Desperado

Forumguru
Wat een ontiegelijk mooie wagen! Volg de Skodarijder gaat wel degelijk op, je bent niet bij te houden en zo'n achteraknt is de moeite waard om te bekijken :tongue:

velgen

Volgens mij zijn het de Lyra velgen. En ze zijn 16". Met geloof ik Bridgestone Turanza 205/55/16. Gaat lekker door de bocht en is toch comfortabel.

Het is dan ook een Ambiente attr. business, als ik de topictitel mag geloven... ;)

Klopt het is een AAB. Dus achter moeten ze slingeren om de ramen open te krijgen. Navigatie via de PDA maar daar kun je nog meer dingen mee doen zoals muziek afspelen via de AUX op de Stream MP3.
Enige opties zijn speakers achterin en een bagagenet boven de achterbank.
Als je de achterbank laat zaken kunt je het net ook boven de voorstoelen vastzetten.
Met 27k5 Euries was deze jongen klaar. Is toch een leuk bedrag voor de bijtelling. Deze Henkie is zo gek nog niet.

Okki

Forumguru
Hij kleurt trouwens ook veel beter bij die Merkedes (of op z'n Limbo's MarCdes) dan die Createur des Inferieur

Helemaal geen inbraakje. Ik woon in een veilig deel van Nederland.
Ruiten vallen standaard naar beneden. Er knapt dan iets in het mechaniek. Al drie keer gehad. 1 keer in het weekend. Laatste keer drie dagen voor ik de O2 kreeg. Heb het LP laten weten en heb er verder niets mee gedaan.

Fabia

† In Memoriam
Pas maar op, daar hebben we bij Skoda ook last van gehad. Er loopt daar nog een draadje over.

Bovenaan Onderaan