Opel Vectra GTS

higgy

Forumguru
Omdat mijn O2 een nieuwe koppeling en nieuw vliegwiel krijgt (ja, en dat voor een 1.6 MPi) rijd ik tijdelijk een Vectra GTS automaat.
En alhoewel ik Opel qua image niks vind, moet ik toegeven onder de indruk te zijn van de Vectra. Een 2,2 liter, 155 pk automaat, die ook nog eens tot de beste aut. bakken behoort die ik ooit heb gereden, chapeau!
Daarnaast heeft de auto bakken met vermogen: sleurt er enorm aan.
 

higgy

Forumguru
En vandaag een Astra 1.7 CDTI mee. Motor grappig (turbo-verschijnsel, even niks en dan vroemmmmmmmm!) en domweg snel, en dat voor een 1.7!
Verder helemaal niks, die auto. Stoelen zijn niet lekker te stellen, heb na 50 km al pijn in m'n rug. Verder, ik heb toch echt niks met Opel qua uitstraling hoor. Kan 't niet benoemen, maar 't is 't net niet.
Daarmee dus niets over de kwaliteit zeggende.
 

Fabia

† In Memoriam
En de volgende keer een Corsa, je loopt dan wel door het hele gamma van Opel heen.
 

higgy

Forumguru
Als ze me een Corsa meegeven, laat ik hem staan. Dat ze me een Astra meegeven is al uitzonderlijk. Krijg meestal grote auto's mee.
 

LenK

Forumguru
Je krijgt de volgende keer een Meriva mee....
Nee ze geven gelijk de Agila :489:

@Higgy: nee ik heb ook helemaal niks met Opel. Die vormgeving (vooral die 3drs Corsa en Astra brrrrrrrrr). Ik heb al een aversie tegen Opel sinds iedereen er in reed in die Kadett. Kuddebak bah.
 

Fabia

† In Memoriam
Pas maar op, de volgende keer krijg je deze mee:
 

Bijlagen

  • 7gFg6pfbTli6usqZYfpCLb-30.jpg
    7gFg6pfbTli6usqZYfpCLb-30.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 14

Desperado

Forumguru
Rijles in een Astra geeft ook geen positief beeld van Opel.Volgens mij hadden ze bomen teveel in Duitsland en hebben ze daar de stoelen van gemaakt.Rugklachten na elke rijles.....
 

higgy

Forumguru
Vandaag een Berlingo op grijs kenteken mee, omdat m'n gasinstallatie 'minor tweaking' behoeft. Wat een hondenhok zeg (en dat uit de mond van een voormalig Citroen-adept).
 

EdK

Forumguru
Vandaag een Berlingo op grijs kenteken mee, omdat m'n gasinstallatie 'minor tweaking' behoeft. Wat een hondenhok zeg (en dat uit de mond van een voormalig Citroen-adept).


Wat krijgen we nou Higgy ?? Gaan we Lenk uitspraken overnemen ??
Maar wees eens wat duidelijker dan alleen zo'n uitspraak waar niemand wat mee kan ?
 

LenK

Forumguru
Yeah. Van een Octavia in een Berlingo. Higgy lijkt wel een masochist zoals ie zich overal in laat stoppen.

Higgy, hoe heet die garage waar je je Octavia steeds naar toe brengt?

Garage
datzo1.thumbnail.jpg

datzo2.thumbnail.jpg

datzo2.jpg

of zoiets ??????

@EdK: uitspraken van LenK?
 

EdK

Forumguru
Yeah. Van een Octavia in een Berlingo. Higgy lijkt wel een masochist zoals ie zich overal in laat stoppen.

Higgy, hoe heet die garage waar je je Octavia steeds naar toe brengt?

Garage
datzo1.thumbnail.jpg

datzo2.thumbnail.jpg

datzo2.jpg

of zoiets ??????

@EdK: uitspraken van LenK?


Volgens mij OHHHHH DINGES !!
 

nomad

Senior Member
Vandaag een Berlingo op grijs kenteken mee, omdat m'n gasinstallatie 'minor tweaking' behoeft. Wat een hondenhok zeg (en dat uit de mond van een voormalig Citroen-adept).
Zo zie je maar... je krijgt als klant wat je verdient...
 

van_der_P

Senior Member
Als mijn auto voor een beurt of reparatie naar de Skodagarage gaat krijg ik steevast een Skoda mee als leenauto.
Waarom krijg je steeds verschillende auto's mee ? Dat is toch ook geen reclame voor merk (Skoda) waar je mee rijdt.
 

higgy

Forumguru
@Nomad: tja, die was te verwachten ;)
@de rest: mijn auto hield in de vakantie soms een 1/4 seconde in op gas. Daar is een modificatie voor, en die komt er vandaag in. Bij de gasboer, A.A.I.S. in Bunnik, die voor SCU de gasinbouw doet. Mijn leenauto was niet op tijd terug, dus heb ik hun Berlingo maar meegenomen, vandaar.
Het rijdt niet eens zo slecht, maar het zit slecht! En dat voor een voiture!

Verder: als ik mijn auto voor onderhoud inlever bij SCU of Verdaat (de 1e beurt moet nog komen) dan krijg ik (contractafspraak met Dutchlease) een Hertz huurauto mee. En tja, dat kan van alles zijn. In tegenstelling tot Nomad krijg ik meestal wel grote auto's mee :) :) :)
 

Vacaro

Senior Member
Ik krijg ook altijdauto's uit het VAGconcern mee, tot hiertoe altijd VW, eenmaal een Golf plus 1.9TDI vermits ik bovenop het bedrag van 25€ voor een vervangwagen uit klasse Polo/Fox 10€ had opgelegdvoor één uit hogere klasse(moest die week een paar personen meenemen, dan is fox toch wel te klein). En eenmaal een Polo 1.2. Bij Ford kreeg ik ook steeds Ford mee, soms wel auto's van al tien jaar en ouder.
 

TL@

Forumguru
Bij Opel kreeg ik Ford mee. Een Astra binnen en een Focus mee, heb gevraagd of ik de Focus niet mocht houden. De dame was not ammused :smirk:
Ook heb ik een Chevy mee gehad, jammer genoeg was het geen echte maar Deavrolet Kalos, wat had ik schrik in dat ding, niet leuk.

Nu zal het altijd een huurauto zijn van Keddy (Europacar) en dat kan vanalles zijn.
 
Bovenaan Onderaan