Opbergruimte zonder variabele laadvloer ?

MadDog2K

Actief lid
Wat zijn de opbergmogelijkheden in de laadruimte van een O3 Combi (met Canton)
als je geen variabele laadvloer hebt ? (geen Bagagepakket dus)

Er van uitgaande dat bij de FL er niets aan veranderd is.. :)

Is dat in de laadruimte dan eigenlijk gewoon echt helemaal niets waar je iets kan opbergen,
aangezien je voor zover ik kon zien geen vakje met klep/deksel (bij de wielkast) hebt zoals in ik meen de O2 wel zat ?

Of kan je bij het reservewiel / bandenreparatieset toch nog wel _iets_ kwijt ?

tha a

Senior Member
er zitten 2 behoorlijke ruimtes onder de vloer waarin je veel losse zooi kwijt kunt. (reserveband cq repartieset ligt daar nog achter)

widojo

Actief lid
er zitten 2 behoorlijke ruimtes onder de vloer waarin je veel losse zooi kwijt kunt. (reserveband cq repartieset ligt daar nog achter)

Of ik moet eens beter gaan kijken, maar bij mij (Combi met volwaardig reservewiel en Canton) heb ik onder de vloer nog nauwelijks ruimte. Alleen aan de rechterzijde een opbergbak.

MadDog2K

Actief lid
Of ik moet eens beter gaan kijken, maar bij mij (Combi met volwaardig reservewiel en Canton) heb ik onder de vloer nog nauwelijks ruimte. Alleen aan de rechterzijde een opbergbak.

Wat moet ik me bij die opbergbak zo'n beetje voorstellen qua formaat?
En is deze bekleed, of glad/kaal ? (zodat wat je erin stopt lekker glijdt)

widojo

Actief lid
Nu het buiten te donker is even foto van internet geleend.
Het is niet echt groot. Ik heb er achter een elastiek de verbanddoos zitten, een ijskrabber waar ik geen koude handen van krijg :) , een doekje, wat golfballen en wat ander klein grut in.

kofferbak.png

MadDog2K

Actief lid
Nu het buiten te donker is even foto van internet geleend.
Het is niet echt groot. Ik heb er achter een elastiek de verbanddoos zitten, een ijskrabber waar ik geen koude handen van krijg :) , een doekje, wat golfballen en wat ander klein grut in.

Dank, dus je kan er wel iets kwijt... alleen niet heel veel dus :geek:

fonzamundo

Forumguru
Bij het reservewiel kan je idd weinig extra's kwijt (of het moet iets vlak zijn zoals een fluo hesje en mss de bouten voor de zomer/winterbanden aan de zijkanten - maar die liggen dan mss wel te rammelen)
Binnen de schuimen bak in het wiel zit immers je krik, wielsleuteltje en de trekhaak

Achter het elastiek kan inderdaad de verbanddoos, de gevarendriehoek, de brandblusser en wat smal spul: bij mij zitten hier een Poorboys Bird Sh* remover en wat poetsdoeken (just in case)

Bovenaan Onderaan