Op vakantie met de O2

Status
Niet open voor verdere reacties.

hemi24

Forumguru
1.6 TDI met handbak draait vrijwel exact 3.000 omw bij 160 km/h.

Top wordt ergens rond de 195 km/h afgeregeld wat neerkomt op ca 3.600 omw/min.

Vreemd dat de DSG-7 meer toeren maakt.
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik hoop op een tikfoutje van mij. Ik testte het een tijdje terug in duitsland en heb het ergens opgeschreven.
Dat ligt op kantoor dus moet ik even checken snel! :crazy:
Snel maar niet met 160km/u!:smirk:
 

Wasmachineman

Forumguru
Klopt Hemi! Gisteren 80km/u gereden en in 7e versnelling 1500 tpm. Nu nog ergens 160 km/uur zien te rijden.....zal wel Duitsland worden!!
 

hemi24

Forumguru
Stukje A37 vanaf Hoogeveen is ook wel geschikt voor wat hogere snelheden! Wel even goed uitkijken, ze willen er nog wel eens staan te flitsen!
 

FredV

Banned
Pas dan maar op als ik met een slakkengang van 120km/h een vrachtwagen ga inhalen, wel anticiperen dan...
 

Wasmachineman

Forumguru
In NL rijd ik keurig de max toegestane snelheid. Ik heb teveel boetes gehad voor wat km's te hard dat ik bewust een alarmpje laat afgaan als ik boven de 125km/u ga als de muziek weer eens te opzwepend is, haha!! Maar in Duitsland ga ik toch echt doorrijden. Anders ben ik daar weer een gevaar op de weg als ik maar 120 km/u rijd....
 

FredV

Banned
Dat moet JIJ inderdaad zeker doen, daarom heb je dan spiegels op je Fabia :winkie:
Verhip, zijn ze daar voor, ik dacht voor de make-up...:):)
Bedankt voor de goede tip, jammer dat de spiegels alleen achteruit kijken om te anticiperen:)
 

Hetzer

Forumguru
[moderatorbreak]
Dit heeft niets meer met het onderwerp te maken, topic starter is ook niet meer actief op het forum, dus hier gaat een slotje op.[/moderatorbreak]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan