Ook Verstappen in de Skoda

ertromp

Forumguru
Ook Verstappen...........Jos.........kiest voor Skoda .

3a30508e5953f457ecc5a0243cd2a8ac.jpg
 

Japanese Power

Donateur
Ach ja. Die Fabia’s doen het al jaren heel verdienstelijk in de rally wereld. Niks mis mee.

1F08DCAD-EE64-4A33-9CDD-18E609333C1F.jpeg

Jos Verstappen heeft het rallyvirus helemaal te pakken. Het debuutjaar is de voormalige Formule 1-coureur zo goed bevallen, dat hij in 2023 vol gas doorgaat. Verstappen (50) gaat dat doen in een fonkelnieuwe Skoda Fabia RS Rally2-auto, die hij deze dagen al volop aan het testen is in de Vogezen.

„Eind februari rijd ik mijn eerste rally van het jaar in België, in Haspengouw. Daar probeer ik me de komende weken zo goed mogelijk op voor te bereiden”, aldus de vader van tweevoudig Formule 1-wereldkampioen Max Verstappen. „Half maart wacht dan de volgende rally in België. Ik denk dat we daar komend jaar een stuk of zeven of acht races gaan afwerken en waarschijnlijk ook weer in Hellendoorn.”

Bron: Telegraaf
 

hemi24

Forumguru
Toch best raar trouwens, dat Jos er zo lang over heeft moeten doen om een geschikte auto te vinden voor de grindbak...

:cool:
 

CharlesTucker

Forumguru
Ik heb 'm voor de grap even door de copyleaks AI detector getrokken, en die geeft inderdaad aan dat het 99.9% waarschijnlijk is dat deze tekst door AI geproduceerd is. Ter vergelijk heb ik wat eigen teksten (uit mijn eigen bijdragen aan dit forum) geprobeerd, daarvan geeft de detector aan dat ze met 98.2% waarschijnlijkheid door een mens gescrhreven zijn. Het lijkt een redelijk betrouwbare detector dus. Wel sneu dat je AI nodig hebt om aan een forum bij te dragen :pieker:
 

Tees

Donateur
Tis toch mooi dat ook AI een dusdanige fan van Skoda is, dat die de moeite neemt om hier zulke berichten te plaatsen :deuk:
Heb @hassers net gemeld bij de mods ter verwijdering.
 
Bovenaan Onderaan