Hetzer
Forumguru
Ook Renato Travaglia met Skoda in het Europese kampioenschap
De Italiaan Renato Travaglio doet ook dit jaar een gooi naar de Europese rallytitel. Travaglia, die in 2005 al Europees kampioen werd, zal nu aantreden met een Skoda Fabia S2000 Evo-1, van het Italiaanse team DP Motorsport. In Ieper is de sympathieke Italiaan dus ook weer van de partij.
De 45-jarige Travaglia debuteerde op 14 april in eigen land met de Mille Miglia. “Om verschillende redenen was dit voor mij dé proef bij uitstek” vertelt Travaglia. “Snelle en vlot rijdende chronoritten, heel wat klimwerk en spectaculaire afdalingen in de bergen en een fantastisch publiek. Kortom: de mooiste rally in Italië. En omdat de Mille Miglia dit jaar ook de tweede wedstrijd van het Italiaanse kampioenschap is, wordt er nog meer vuurwerk verwacht”…
Na de Mille Miglia zien we Travaglia terug aan het werk in Kroatie, Ieper, Madeira, de Barum en Antibes. “Het zijn stuk voor stuk wedstrijden die nog een zekere uitstraling hebben: er moeten flink wat kilometers gereden worden, de moeilijkheidsgraad is aanzienlijk en het zijn ook toppers qua gastvrijheid. De rallysport is in ieder van deze locaties nog een waar feest”, aldus Travaglia.
De Italiaan Renato Travaglio doet ook dit jaar een gooi naar de Europese rallytitel. Travaglia, die in 2005 al Europees kampioen werd, zal nu aantreden met een Skoda Fabia S2000 Evo-1, van het Italiaanse team DP Motorsport. In Ieper is de sympathieke Italiaan dus ook weer van de partij.

De 45-jarige Travaglia debuteerde op 14 april in eigen land met de Mille Miglia. “Om verschillende redenen was dit voor mij dé proef bij uitstek” vertelt Travaglia. “Snelle en vlot rijdende chronoritten, heel wat klimwerk en spectaculaire afdalingen in de bergen en een fantastisch publiek. Kortom: de mooiste rally in Italië. En omdat de Mille Miglia dit jaar ook de tweede wedstrijd van het Italiaanse kampioenschap is, wordt er nog meer vuurwerk verwacht”…
Na de Mille Miglia zien we Travaglia terug aan het werk in Kroatie, Ieper, Madeira, de Barum en Antibes. “Het zijn stuk voor stuk wedstrijden die nog een zekere uitstraling hebben: er moeten flink wat kilometers gereden worden, de moeilijkheidsgraad is aanzienlijk en het zijn ook toppers qua gastvrijheid. De rallysport is in ieder van deze locaties nog een waar feest”, aldus Travaglia.