Ook maar even voorstellen

Hallo allemaal,


Sommige onder jullie kennen mij waarschijnlijk al ben intussen al op een paar samenkomsten geweest en er zijn wel al wat foto's van mijn Fabia 3 op het forum voorbij gegaan. Ik rijd een blauwe Fabia combi 1.2 TSI DSG uit 2015, gekocht met 7000km in september 2016 en intussen is de teller opgelopen tot 27000km. Hiervoor reed ik een Fabia 2 met 1.2 HTP , heb ik weggedaan omdat ik iets nieuws en krachtiger wou. Oorspronkelijk was het plan de Fabia 2 te vervangen voor een Octavia maar toen kwam er een mooie Fabia in beeld en ben ik er dan maar ook opgesprongen. IMG_20170623_224148.jpg IMG_2650.JPG
Verder kan ik jullie zeggen dat ik 20j ben, wonende te Buggenhout en werkzaam ben voor autokeuring Dendermonde.

Plannen met de Fabia 3:
- Chippen (intussen gebeurd)
- DSG laten optimaliseren (Afspraak staat intussen vast)
- Led nr plaat verlichting (Besteld)
- Verlagen
- Ramen rondom tinten
- Xenon
- Andere banden eronder
- Chrome band in de grill vervangen door een zwart exemplaar
- 18' velgen onder de auto (Octavia Rs velgen ?)
 

leon-cupra

Forumguru
Welkom.

En gij zijt zo ne lastigaard van de keuring ? :nono:
;)

Dendermonde doen ze ook de specifieke keuring van de verlaagde wagens hé. Kan jij dat balkske niet een beke lager maken?:D
 
als ik eerlijk mag zijn ben ik helemaal geen lastigaard op de keuring, ik ga je wel zeggen doe jij lastig tegen mij dan doen ik 3x zo lastig tegen ;).
Om verder te gaan het befaamde balkje, volgends de wet moet je over 11cm geraken, ons balkje is lager... Hoeveel bodemvrijheid heb je nog ?
 

leon-cupra

Forumguru
5cm, das ook schuren zeker :maakmegek: ?
k weet niet hoe laag hij ligt, zeker niet schuren maar alleszins redelijk lager dan de 11cm ;)
Gebruik de 300pk waarvoor ze dient, maar zal er zeker voor zorgen dat er niets schuurt. Maar ligt wel mooi plat.

Dat is net het belachelijke aan heel de keuring. Wordt op 11cm gezet, gekeurd met groene kaart en daarna lekker terug naar beneden schroeven :pardon:
 
Bovenaan Onderaan