Ook maar even voorstellen dan

Kuikuhnek

Senior Member
Beste forummers,

Ik ben sinds gister de eigenaar van een Octavia combi 1.9 TDI uit 2005.
Als ik dit eerder had geweten dan was ik jaren geleden al overgestapt, wat een fijne auto.
Ik ben 40, heb een zoontje van 8 maanden en die voed ik samen met mijn vriendin op.
Ik heb twee honden, een prive en een voor mijn werk.
Hopelijk hoef ik niet teveel in het technische gedeelte te komen want dat betekent dat het goed gaat. Maar het eerste euvel is al bekend, de cruise control. De verkoper dus maar gelijk even een mail gestuurd dat de schakelaar vervangen moet worden.
Verder hoop ik hier gewoon van alles te vinden over de Octavia.

Kuikuhnek

Senior Member
Ik heb gelijk een vraag, ik zat te kijken naar die privacy shades. Echter hebben ze twee verschillende types.
Van '98 tot '05 en van '05 en verder.
Mijn auto is van 05' welke moet ik dan hebben?

CDK

Forumguru
Als je een foto van je auto plaatst zullen de kenners weten welk type het is.

Kuikuhnek

Senior Member
Soortgelijk model, de auto is nu ff niet aanwezig. Die moet namelijk kilometers maken ;))

Edit: het is overigens een elegance en er zitten 16 inch Skoda velgen onder. Geen idee of dat nog wat zegt.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    60,9 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom @Kuikuhnek Het technische deel kun je ook kijken wat er nog te verbeteren valt aan de O2, dus niet alleen voor problemen.

Net even zitten puzzelen wat ik nu zie op je avatar, maar ik geloof dat ik eruit ben: een herdershond die de mouw van een bijtpak grijpt, en ook de arm van de hondenbeleider in beeld. Beroepshond, is dat een echte politiehond, of een bewakingshond?

Joske

Forumguru
Ieder is de smid van zijn eigen geluk

mooie spreuk heb je daar ;)

"mechelaar"

zou bijna gaan denken dat je een Belg bent?

Kuikuhnek

Senior Member
Ik ken mensen die dat vinden. :tegek:
En dank je wel. Staat groot op mijn onderarm.
Geluk is een keuze zeg ik altijd en dus vond ik deze spreuk erg mooi.

Bovenaan Onderaan