roppie_
Lid
Nu 4 weekjes geleden heb ik in Den Haag mijn bestelling geplaatst voor een Fabia Greenline. Na wat getwijfeld te hebben tussen de Seat Ibiza en de de Fabia, uiteindelijk toch voor de "value for money" van Skoda gevallen. Buiten de prijs en de potentiële besparing (ik rijd iedere dag +/- 100 km woon werk verkeer) vind ik de Fabia ook best een knappe auto om te zien. Bovendien had ik bij mijn vorige werkgever een Fabia I tot mijn beschikking en dat reed prima!
De keuze die mijn vrouw en ik hebben gemaakt:
Kleur: Zwart
Opties: maxidot, klein lederpakket, park distance control, dakrailing, electrisch bedienbare ramen achter en de armsteun.
Accesoires: dakdragers
De dealer sprak de verwachting uit dat de auto half september geleverd kon worden. Dit is mogelijk zo gaf hij aan omdat ze een "voorbestelling" hebben geplaatst en hier tot op het laatste moment nog wijzigingen in aan kunnen brengen. Ben benieuwd of het ze gaat lukken.
Het wachten valt zwaar!
De keuze die mijn vrouw en ik hebben gemaakt:
Kleur: Zwart
Opties: maxidot, klein lederpakket, park distance control, dakrailing, electrisch bedienbare ramen achter en de armsteun.
Accesoires: dakdragers
De dealer sprak de verwachting uit dat de auto half september geleverd kon worden. Dit is mogelijk zo gaf hij aan omdat ze een "voorbestelling" hebben geplaatst en hier tot op het laatste moment nog wijzigingen in aan kunnen brengen. Ben benieuwd of het ze gaat lukken.
Het wachten valt zwaar!