Ook even voorstellen

Iemand attendeerde mij hierop. Of beter gezegd iemand anders. Maar had het zelf ook nimog nirt gedaan dus bij deze. Jeroen. Kom uit een VAG gezin dus opa reed al in een variant 1600. Mijn vader begon met een aantal kevers toen de K70 Audi 100, 200, 5000, A8 en na zijn pensioen enkele Octavia’s. Ik zelf heb lease en privé altijd VW (Golf 4 GTI, Bora variant, Polo) Skoda Octavia Sports Business en Audi A4 avant Quattro en een keer uit gestapt naar BMW. Aangezien lessen steeds kleiner wordt en je verplicht in EVs gezet wordt. Heb ik mijn lease ID4 weg gedaan. En mobiliteits vergoeding gekozen en een splinter nieuwe VW Tayron PHEV 200kw R Line All Black met op het bagage scheidingsvnet na alle accessoires. Nu alleen nog tot week 48 wachten. En mee lezen.

Begon in 1999 met een golf 4 150pk TDI daarna een A4 avant 2.5TDI, Bora Variant met 180pk TDI. BMW 320D sport business. VW Passat sports line vanaf 2010 toen de crisis net weer wat minder werd begon het lease wagen park fysiek kleiner te worden. Met als laatste. Blijf nog maar ff doorrijden in je voorloop ID3. Daar was ik wel klaar mee.

Bovenaan Onderaan