Ook even voorstellen..

Hallo mede forumleden,

Ook ik zal me eindelijk na al een week lid te zijn even voorstellen.
Ik ben een "ervaren" Skoda Octavia leaserijder en ben alweer aan een nieuwe toe. Vandaar mijn deelname aan dit forum om zoveel mogelijk ins en outs over de nieuwe Skoda's te lezen te krijgen.

Na het moeten kiezen tussen de nieuwe Ford Focus Titanium Wagon (First Edition) en de bestaande Skoda Octavia modellen. Ben ik voor mijzelf tot de conclusie gekomen, dat mijn volgende auto toch weer een Skoda Octavia wordt. Dit keer een Octavia Elegance Business Line met een paar extra opties en accessoires. :24: De Ford First Edition bleek al niet meer te bestellen te zijn en de kleur die ik wilde was al niet meer leverbaar. Tevens oogde voor mij het interieur van de Ford minder solide dan de skoda's!

Graag was ik voor de Skoda Superb wagon gegaan, maar de lease-bedragen bij onze firma laten jammer genoeg te wensen over. Tevens gaat het bedrijf voor groen! Dus niet meer uitstoot van groen, geel en zwarte gassen dan Label B, zucht....

Ik zal nog veel op het forum lezen en leren, voordat de auto ongeveer in week 40 zal worden geleverd. Dat is nog errrug lang wachten.
Ik zal tevens tijdelijk een andere auto moeten rijden, aangezien mijn Skoda Octavia Ambition Business al bijna op zijn km's staat. Nog zo'n zes a zeven weken dan heb ik weer de laatse 10.000 km erop zitten.

Ik zit met best nog wel een aantal vragen en zal deze (indien ze niet te vinden zijn) nog wel aan het forum voorleggen.

Groet, Bruno

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en succes met je bestelling. En vragen mag altijd hoor.

Gisteren dacht ik: " Laat ik de dealer eens gaan bellen om te vragen wat nu de daadwerkelijke afleverdatum gaat worden".
Zucht...... Had ik dat maar niet gedaan, dan had ik nog wat langer kunnen genieten van de de laatste opgegeven afleverdatum....

The bone collector

Senior Member
Dat de levertijd verschoven is, is waarschijnlijk niet de schuld van Skoda, maar op vraag van de leasemaatschappij. Anders is jouw wagen op 1 januari al 'een jaar' oud, want het is er één van 2011. Terwijl je nu een 2012 krijgt.

Btw: Proficiat met je keuze. Ik zou ook zeker voor de Skoda gegaan zijn in plaats van voor de Ford. Qua degelijkheid en betrouwbaarheid zit je volgens mij toch nog altijd beter bij Skoda hoor.

Bovenaan Onderaan