Ook even voorstellen

Ik ben Ricky en graaf al een tijdje op dit forum, wat een geweldig forum!

Al een tijdje op zoek naar een vervanging voor onze huidige lease auto, die werd te klein en ook al wat ouder.

Proefgereden in de Octavia Combi en gezeten in de Superb Combi. Helaas kom ik met mijn lengte niet in een fatsoenlijke houding in de Superb (althans, wat ik als prettig acht).

De keus is gevallen en is 15 juli besteld, een Octavia Combi EBL 1.2 dsg, met, 17" Pallas, Bluetooth, Sunset in Arctic Green. :laugh:

Nu ben ik erg benieuwd wanneer die geleverd gaat worden. De leasemij geeft 20 oktober aan als verwachting.

Heb de handleidingen van de Columbus en auto zelf al doorgelezen :)
 

Darkside

Forumguru
Hee nog een artic green! :shocked: Heb ik ook besteld. Dacht nog redelijk uniek te zijn. Zie ze bijna nooit.
Mijn auto is begin augustus besteld. En staat over 2 weken bij de dealer.
Moet helaas nog wachten tot 31-10 omdat dan het contract afloopt van mijn huidige auto.

Welkom en veel plezier
 

hemi24

Forumguru
Ricky, welkom hier en gefeliciteerd met je prachtige keuze!

Je hebt je al aardig ingelezen zie ik, nu hopen dat het wachten niet te lang duurt!

Hee nog een artic green! :shocked: Heb ik ook besteld. Dacht nog redelijk uniek te zijn. Zie ze bijna nooit.

Dan vraag ik me toch af waar al die demo-auto's van de eerste lichting facelift modellen zijn gebleven: in bijna elke showroom stond een arctic green!
 

Darkside

Forumguru
Dan vraag ik me toch af waar al die demo-auto's van de eerste lichting facelift modellen zijn gebleven: in bijna elke showroom stond een arctic green!
Geen id. Vond het ook een mooie kleur op de brochures. Maar geen van de dealers hier hadden er een. Bij toeval werd er vlak voor bestelling een ingeruild en stond ie op de parkeerplaats. Maar zie ze IRL bijna nooit.
 

hemi24

Forumguru
Persoonlijk was ik ook erg gecharmeerd van de Arctic Green (én van de Aqua Blue).

Maar goed, de vrouw had ook één stem in 't kapittel, en laat dat nou net de keuze voor de kleur zijn geweest...
 
Bovenaan Onderaan