ook even voorstellen Octavia 3 RS

Hoi allen, ik ben Rob en auto liefhebber, oa oldtimers (VW kever cabrio 1966 en T2 bus) maar ook iets modernere Porsche 911 (996).
Een paar maanden geleden onze nieuwe daily driver aangeschaft, een rode Skoda Octavia RS 2015.
DSG, pano dak, voorruitverwarming, elek achterklep, camera, adaptive cruise etc..

Paar subtiele modificaties al gedaan; donkere logo's voor en achter, motorkap gasveren,
Winterbanden set (zie foto), originele skoda trekhaak zelf onder gezet.

Auto bevalt erg goed!

Zie er naar uit om met mede Skoda'ers informatie te delen!

20231126_122522.jpg

Herperduin

Forumguru
Welkom! Wat een vervelende liefhebberij. En dan nog zo’n mooi Octavia met vele prettige opties. Ik heb medelijden met je maar verwacht dat het best goed komt ;)
Ik wens u vele veilige en prettige kilometers en plezier hier op het forum!

Smeeuwis

Donateur
Welkom, knappe auto en ook al leuke aanpassingen gedaan. Het forum staat vol met allerlei zaken die anderen hebben gedaan, waar je enorm veel inspiratie en informatie uit kunt putten. Veel plezier hier!

Rallye

Forumguru
RS-instapstroken achter, RS insignes voor de stoelverstelling en LED spiegelverlichting van Kopacek, en LED-nummerplaatverlichting. Dat laatste kan met standaard Skoda-onderdelen. Smartlink activeren (indien nog niet gedaan) en evt. draadloos maken. Bakje van Aliexpress in de tunnelbak. Achterremmen van de facelift-versie, zodat je een wat bredere stance krijgt. Achterlichten van de facelift-versie.

Laatst bewerkt:
RS-instapstroken achter, RS insignes voor de stoelverstelling en LED spiegelverlichting van Kopacek, en LED-nummerplaatverlichting. Dat laatste kan met standaard Skoda-onderdelen. Smartlink activeren (indien nog niet gedaan) en evt. draadloos maken. Bakje van Aliexpress in de tunnelbak.
Thx! Smartlink werkt idd al. Alleen mirrorlink zit er bij mij niet op?
Welk bakje van ALiexpress bedoel je?

RS-instapstroken achter, RS insignes voor de stoelverstelling en LED spiegelverlichting van Kopacek, en LED-nummerplaatverlichting. Dat laatste kan met standaard Skoda-onderdelen. Smartlink activeren (indien nog niet gedaan) en evt. draadloos maken. Bakje van Aliexpress in de tunnelbak. Achterremmen van de facelift-versie, zodat je een wat bredere stance krijgt. Achterlichten van de facelift-versie.
Leuke tips! Passen de achterlichten van de facelift zonder verdere aanpassingen? Stekker etc is hetzelfde?

Rallye

Forumguru
Bovenaan Onderaan