Amplifier
Lid
Na een tijd in een Peugeot 406 coupe V6 rondgereden te hebben, nu een erg grote stap gemaakt, door voor een greenline 1.2 TDI te gaan...
Maarja, als je bedenkt dat ik hiermee 2500 euro per jaar bespaar... is het namelijk wel erg aantrekkelijk!
Maargoed, het zal zeker wennen zijn. De helft van de cilinders en 1/3 van het vermogen :smiley29:
Maargoed, gistermiddag de beslissing genomen om er toch maar voor te gaan...
Het is dus een Fabia Combi 1.2 TDI Greenline, met de volgende opties:
- Dakreling (uiteraard)
- Metalic lak (Antracit Grey)
- Klein leder pakket
- Multifunctioneel stuurwiel
- Climatronic
- Sunset
- Middenarmsteun
Nu heb ik spijt, dat ik het MaxiDot-Display niet genomen heb, dus dan ga ik morgenvroeg gelijk nog proberen te regelen....
Hij word in september ergens geleverd, hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen...
Oja, als iemand nog interesse heeft in een 406 coupe v6 van 2004 full option, dan hoor ik dat graag!
Mvg Marcel
Maarja, als je bedenkt dat ik hiermee 2500 euro per jaar bespaar... is het namelijk wel erg aantrekkelijk!
Maargoed, het zal zeker wennen zijn. De helft van de cilinders en 1/3 van het vermogen :smiley29:
Maargoed, gistermiddag de beslissing genomen om er toch maar voor te gaan...
Het is dus een Fabia Combi 1.2 TDI Greenline, met de volgende opties:
- Dakreling (uiteraard)
- Metalic lak (Antracit Grey)
- Klein leder pakket
- Multifunctioneel stuurwiel
- Climatronic
- Sunset
- Middenarmsteun
Nu heb ik spijt, dat ik het MaxiDot-Display niet genomen heb, dus dan ga ik morgenvroeg gelijk nog proberen te regelen....
Hij word in september ergens geleverd, hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen...
Oja, als iemand nog interesse heeft in een 406 coupe v6 van 2004 full option, dan hoor ik dat graag!
Mvg Marcel