Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Haha neen hoor @EdK , ik rijd eigenlijk algemeen minder auto dan mijn vrouw, ik rijd minder met de Superb dan mijn vrouw ( maar wel de heel lange stukken ) en ik rijd minder in de Cactus dan mijn vrouw.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Maar goed @JeSko wat zijn voor jou de lange stukken in Km's ?
Denk dat ik om dat aantal km's moet lachen.
Gister al 550+ gereden voor werk en dan nog woonwerk verkeer erbij met de Skoda en ik zit op 600+
En vandaag wat rustiger, een 400+
Deze week 2 keer die tank vol moeten gooien en een tak rij ik een 900 op..
En had geen zin meer vanmiddag om hem nog even vol te gooien, dus dat word maandag ochtend bij de eerste de beste BP
 

JeSko

Forumguru
Effe wat updates aan de Cacti aankondigen. Komende woensdag neemt Q wrapz hem onder handen.

- wrappen tussenstuk (foto) in hoogglans zwart. Zo krijgen we van veraf een look alsof de gehele ruit doorloopt.

- wrappen logo's en belletering achteraan in hoogglans zwart.

- wrappen Citroën logo vooraan.

- Smoke aanbrengen op het derde remlicht ( achterlichten hebben af fabriek al een tint )

20210501_120540_copy_2268x3024.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Is die promotie al definitief in gang? Ben je al bezig als chef?
We verwachten dan binnenkort wel de voorstelling van de S3 combi 280 :D:D;)
 

JeSko

Forumguru
Maandag start ik pas @leon-cupra , maar mijn vrouw verdient een pak meer sinds haar overstap, en heeft een heleboel voordelen die ze eerst niet had op haar vorig werk, die is in totaalbedrag jaarlijks bijna 60% meer gaan verdienen! En ik ga dus ook nog eens een pak meer verdienen nu.. leuk :) tis ooit anders geweest.

En neenee, die S2 rijd goed en goedkoop, als er van dat extra geld gespendeerd word, zal het aan een mooi huis met gedroomde oprit en bijhorende garage zijn ;)
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Tot een bepaald bedrag is het leuk om telkens meer te verdienen … dan zie je het in jouw nettoloon. Vanaf een bepaald bedrag is de overheid enorm blij met jouw opslag :nono:
Had zo ooit eens een mooie opslag gekregen en zag mijn eerste nieuwe nettoloon… gevraagd aan mijn collega van hr of dat wel klopte … ja dus .. roverbende daar in Brussel :banghead:

groot gelijk dat je je centjes in een woning gaat steken. Ga je meer aan hebben dan een dikkere wagen. Beide hebben is het volgende doel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan