Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Herkenbaar @EdK , neen zeker niet, kan niet veel meer doen aan de Superb, chromen raamomlijsting moet nog zwart worden, radio erin en dan is ie zowat hoe ik hem hebben wil, ga tussendoor misschien nog wel eens van velgtype wisselen ( Borbet Y Bronze staan hoog op mijn wish list ) maar dan is het zo wel wat goed geweest. Mss de ramen nog een tint donkerder achteraan maar dat is zeker geen prio. De Cactus leent zich wel tot wat fraaie modificaties, hij is zo al opvallend maar dat kan nog beter, als ik er dan toch vaak in het dorp met rondtoer, dan liefst in een eigen jasje ;)

@leon-cupra

Dat is vet! Moet ik wel eens bekijken hoe dat eventueel bewerkstelligd kan worden, wellicht komt onze huis-wrapper daarin weer van pas ;)

@Japanese Power

Mocht dat maar in BE :)
 

JeSko

Forumguru
Oei oei oei, onze Cactus draaide op stationair toerental, uit versnelling, met enkele verbruikers aan zoals bv de verwarming, radio en ruitenwissers, en plots begon er wat te piepen en viel hij gewoon uit, helemaal dood, enkel het icoontje van de batterij kwam er op, mijn vrouw probeerde hem te starten maar dit lukte pas na enkele malen proberen, verder vandaag geen problemen gehad en heb er zonet 16 km probleemloos met afgelegd. Heb al wat liggen zoeken maar het kan blijkbaar vanalles zijn, heb zoiets nog nooit meegemaakt met een auto. Ik vraag het hier maar want op het Citroen forum slapen ze.
 

Kanerr

Forumguru
Kan dynamo zijn maar ook je accu. Ik zou even de multimeter ebij pakken en kijken of je accu wel rond de 14v is stationair :)
 

JeSko

Forumguru
Geen problemen meer gehad @JPs_OC2 , moet nog wel effe een Multimeter gaan halen om te testen wat de batterij nog in zijn mars heeft, maar hij start goed en blijft goed draaien, heb er een lange toer met gemaakt en niets gemerkt. Ik vermoed dat het maken van exclusief korte stukjes, icm veel ingeschakelde verbruikers ( Radio, Airco, Lichten ) toen die uitval veroorzaakt hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan