SkodaKid
Nieuw lid
Vandaag onze Fabia combi opgehaald bij Grouwstra te Deventer.Auto was voorzien van nieuwe remblokken en raammechanisme, en motorlampje (niet esp) dat bij de proefrit brandde was uit. In de kofferbak lag een paraplu 'je weet maar nooit'...
Erg positief dus wederom over dit bedrijf!
Eerste dat ik deed toen ik achter het stuur zat is de maxidot checken, en ja hoor! Ik kan zien wat het verbruik was etc! Op de terugweg naar huis 1:20 met de cruisecontrol over de snelweg, superfijne auto!
Helaas is het lampje van de motor inmiddels weer gaan branden, ik wil graag een kabeltje kopen om zelf uit te lezen, iemand enig idee of die marktplaatskabels van 15 euro wat zijn? Of ze uberhaupt werken... Auto is uitgerust met VAG-motor, en uit 2001.
Als iemand me kan vertellen welke kabel/software ik moet gebruiken, graag!
Voorlopig maken we de blits in de straat met onze mooie Fabia cayenne orange!
Erg positief dus wederom over dit bedrijf!
Eerste dat ik deed toen ik achter het stuur zat is de maxidot checken, en ja hoor! Ik kan zien wat het verbruik was etc! Op de terugweg naar huis 1:20 met de cruisecontrol over de snelweg, superfijne auto!
Helaas is het lampje van de motor inmiddels weer gaan branden, ik wil graag een kabeltje kopen om zelf uit te lezen, iemand enig idee of die marktplaatskabels van 15 euro wat zijn? Of ze uberhaupt werken... Auto is uitgerust met VAG-motor, en uit 2001.
Als iemand me kan vertellen welke kabel/software ik moet gebruiken, graag!
Voorlopig maken we de blits in de straat met onze mooie Fabia cayenne orange!