Onverwachte Modificatie op de Fabia Combi...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJNeO

Actief lid
woei!!!

UPDATE: Op de Koffer met cd's en de MP3 speler na is alles weer terug gevonden /forum/images/graemlins/laugh.gif
Is mijn vriendin (en ik ook uiteraard) weer super blij!! /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hé, dat is na die onverwachte modificatie een onverwachte meevaller!

[/ QUOTE ]

Dat kan je wel stellen ja...
Mijn vriendin haar dag kan niet meer stuk toen ze hoorde dat haar map met aantekeningen en papieren van school nog helemaal intact waren (en niet aangetast door de regen en sneeuw...)
Ik uiteraard ook hartstikke blij want nu heb ik mijn schoenen weer terug /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Chris

Lid
Deden ze in zuid afrika geen elektrisch op de auto's? Als ze eens ffe onder stroom zouden staan zou dat tuig wel afleren om van andermans spullen af te blijven!

Gelukkig hebben jullie het meeste terug, sterkte
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
SUKKELS

[/ QUOTE ]
DJNeO: volgens mij interpreteer jij Maarten z'n 'Sukkels' verkeerd. Volgens mij doelt Maarten op de dieven.
Of niet Maarten?
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
SUKKELS

[/ QUOTE ]
DJNeO: volgens mij interpreteer jij Maarten z'n 'Sukkels' verkeerd. Volgens mij doelt Maarten op de dieven.
Of niet Maarten?

[/ QUOTE ]

Mijn vriendin zei dat ook al...
Op t moment dat ik het poste was ik nog best wel pissig...
Vandaar dat ik het verkeerd opvatte...

Maarten, ik hoop dat je het met een korreltje zout kan nemen... /forum/images/graemlins/473.gif
 
DJNeO,

Ik hoop dat alles weer netjes wordt hersteld. Heb je 'm naar een schadebedrijf of naar een dealer gebracht?

Sterkte!
 

bluskabouter

Forumguru
zie ik het goed?
zitten er geen getinte ramen in?
of is dit een vertekening van de foto?
toch jammer je hebt toch een naar gevoel van dit alles ondanks dat de schade is herstelt.
geen schade aan de lak e.d van het glas?

succes;
eddy
 

DJNeO

Actief lid
Heb helaas geen getinte ramen in mijn fabia, wou het wel hebben, maar dan werd de lease prijs te hoog /forum/images/graemlins/frown.gif

Ruiten zijn hersteld bij auto totaal glas in nieuwegein...
Die lui hebben echt super werk geleverd, toen ik hem terug kreeg was hij van voor tot achter echt helemaal uitgezogen...

bij het kleine ruitje van mijn achterdeur zitten helaas wel een paar krasjes die je ziet van het glas, deze kan ik echter nog wel wegpoetsen, dus dat ga ik op korte termijn ook nog maar even doen! het is zo zonde namelijk als het erop blijft zitten! dan is de nieuwigheid er meteen helemaal vanaf!
 

Fabia

† In Memoriam
Gelukkig dat het nu dan helemaal achter de rug is, op de kleine krasjes na dan. Kan je tenminster weer gaan genieten van je Fabia.
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Kan je tenminster weer gaan genieten van je Fabia.

[/ QUOTE ]
Er is nog geen moment dat ik er niet van heb genoten... t enige dat tot nu toe is voorgekomen was dat IK niet te genieten was... (ook wel logisch eigenlijk... /forum/images/graemlins/smile.gif )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan