Ons nieuwe gezinsauto: Skoda Kodiaq

Beste leden,

Ik heb mij al bij Meet&Greet voorgesteld, maar vind het ook leuk om ons nieuwe gezinsauto aan jullie te laten zien. Na 5 jaar een Honda Civic hybrid als tweede auto te hebben gehad, wilden we iets anders. Ik had als zoekactie een Tiguan en Kodiaq ingesteld op verschillende websites. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een Kodiaq, met name om de ruimte binnen de auto en uiteraard ook om de looks. Ik vind de Kodiaq namelijk mooier uitzien dan de Tiguan.

We hebben ivm het weer nog weinig gereden in de Kodiaq maar dat gaat binnenkort hopelijk veranderen.
De komende periode wil ik de auto de-chromen. De spiegels worden ook gewrapped.
Daarnaast wil ik de auto wat TLC geven. Ik heb voor de leren banken een reinigingsset gekocht van het merk AutoGlym en wil ik een dashcam inbouwen.

De auto heb ik met een jaar DasWelt garantie gekocht. Ik overweeg om na de garantieperiode de auto te chippen naar stage1. Heeft iemand hier ervaring mee icm de DQ250 versnellingsbak en DSG6?

Groet,

Emre

720A7087-3071-4CE8-B09E-A9D9EED37FBD.jpeg A3857197-CBE3-406D-BE6A-DDC6AEADA2F2.jpeg D358957A-8677-42F6-804D-89250462C970.jpeg 5E30533E-357B-4652-A021-C2E3B20CC822.jpeg
 
Dit is een 1.4 met 150pk.

De auto heeft alleen geen HUD en virtual cockpit. VC zat volgens mij in 2017 ook niet in de optielijst.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt @Don_Kodiaq
De VC is pas van het laatste jaar, tenzij je het gaat laten retrofitten, dat hebben er hier meer gedaan op het forum.
De HUD zul je niet missen, als je je actuele snelheid in je maxidot hebt staan zie je het in 1 oogopslag.
 

Kanerr

Forumguru
Welkom, erg mooie Kodiaq! Leuke velgen ook. DQ250 is op zich wel een goede, tuning zorgt voor versoepling en fijner rijden en constant onderhoud is ook erg belangrijk :)
 
Bovenaan Onderaan