Onderdelen fabriek

Hetzer

Forumguru
Dat de auto's binnen het VAG-concern veel de zelfde onderdelen gebruiken wist ik wel , maar dat de onderdelen ook uit 1 en dezelfde fabriek kwamen , wist ik niet...

De fabriek staat in Duitsland , volgend mij vlak bij Kassel..

Hier komen alle kleine onderdelen, zoals knopjes e.d vandaan , maar ook de DSG versnellingsbakken e.d
 

Bijlagen

  • 38661-Kassel_2005-03.jpg
    38661-Kassel_2005-03.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 25

sitechris

Donateur
extra argument om vooral geen Audi te kopen. Heb je dezelfde spullen als in een Skoda, bah
wink.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Toch heeft de Roomster niet veel onderdelen gemeen meer met andere VAG auto's.

[/ QUOTE ]

optisch misschien niet... maar onderhuids wel degelijk...
 

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Hetzer</font><hr />

Dat de auto's binnen het VAG-concern veel de zelfde onderdelen gebruiken wist ik wel , maar dat de onderdelen ook uit 1 en dezelfde fabriek kwamen , wist ik niet...

De fabriek staat in Duitsland , volgend mij vlak bij Kassel..

Hier komen alle kleine onderdelen, zoals knopjes e.d vandaan , maar ook de DSG versnellingsbakken e.d

[/ QUOTE ]

Had je dat niet kunnen bedenken ?!?
confused.gif
Dus je dacht echt dat ze eenzelfde onderdeel in vier verschillende fabrieken maakte om het op vier verschillende merken te monteren ???? Dat meen je toch niet zeker ? Dat is toch juist ook de kracht achter het delen van componenten.

Ps: dit lijkt trouwens alleen een centrale opslagplaats/verdeelcentrum en geen daadwerkelijke fabriek. Maar je kunt er op rekenen dat dat ze de meeste onderdelen op één plek maken (niet alle onderdelen op één plek natuurlijk) en onderling delen.
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />



Had je dat niet kunnen bedenken ?!?
confused.gif


[/ QUOTE ]

UHHHHHHHHHH, nee dus, schijnbaar hebben we denk ik niet allemaal die wijsheid in pacht
blush.gif
crazy.gif
 

henk_de_bruin

Actief lid
je kan het mooi zien als je een los onderdeel besteldt wat je zelf monteerd of i.d. dan staat op de verpakking alle merken die bij de vag zijn aangesloten.
 
klopt, ik bestelde laatst een luchtroostertje voor mijn O1 en toen kreeg ik dat inderdaad ook aangeleverd in zo'n doosje met 'original teile' met de logo's van VW, Audi, Seat, Skoda en VW bedrijfswagens. Alleen de logo's van Lamborghini en Bentley stonden er niet op
biggthumpdown.gif
; begrijpelijk, maar wel jammer. Dan had ik het doosje bewaard
smirk.gif
 
Bovenaan Onderaan