Onderdeelnummer accubak

Noord26

Forumguru
Wie weet toevallig het onderdeelnummer van de accubak van een Fabia II GL? De mijne is gescheurd van boven tot onder. Waarschijnlijk gebeurd tijdens het recente ongeval. De schade hersteller waar hij gemaakt is, is momenteel nog voor een aantal weken op vakantie. Mijn eigen vakantie begint aanstaande vrijdag en op de planning staat een ritje naar de zon. Dat wordt gezien de voorspellingen dus Spanje op Italie. Lijkt mij prettig als ik voor die tijd een verse erin heb zitten.

Kan ik die ergens terug vinden? Dan ga ik zelf even zijn leverancier bellen en een adresje om het in te laten bouwen. Rekening wordt verrekend met de schade hersteller die momenteel op vakantie is natuurlijk.
 

hemi24

Forumguru
Regel 1 bij schadeherstel: je wordt rijk van de onderdelen die je niet vervangt...

Wellicht iemand met ETKA die het onderdeelnummer weet?
 

Noord26

Forumguru
Hmm.. De schadehersteller is letterlijk mijn buurman. Ik ga uit van het goede in mensen en ik ga er derhalve vanuit dat dit over het hoofd is gezien.
 

Ronnie

Forumguru
Bedoel je pos. 4 op het plaatje? Dit is volgens ETKA niet meer leverbaar en vervangen door een accuhoes, pos. 3.
 

Bijlagen

  • Accu Fabia2  Jul. 19 19.17.jpg
    Accu Fabia2 Jul. 19 19.17.jpg
    197 KB · Weergaven: 29

Ronnie

Forumguru
Kun je aangeven welke (hoeveel Ah) accu er in jouw Fabia zit? Er zijn geloof ik 8 verschillende........
 

Noord26

Forumguru
Heb nog eens even rond gebeld en morgen kan ik langs bij een andere schade-hersteller. Die gaat kijken welk onderdeel het precies is. Deze hersteller gaf, net zoals Ronnie, aan dat er daar wat veranderingen in zijn door gevoerd. Vreemd dat ik totaal geen onderdeelnummer terug kan vinden. Ook op de accu zie ik nergens een sticker hoeveel deze kan leveren (Ah).
 
Bovenaan Onderaan