ola

Met 2 kids in de groei een paar weken geleden nieuwe o3 combi 1.4 tsi business line gekocht. rij nu nog een toyota urban cruiser maar die is echt te klein en ook vermogen van de wagen is niet om over naar huis te schrijven. Gezien de giga ruimte, prima prijs kwaliteit verhouding en strakke uitstraling snel een keuze kunnen maken. Daarbij wel regelmatig op dit forum gekeken en daarom nu ook lid geworden. Ben erg benieuwd maar we moeten helaas nog een paar weken wachten. groetjes Tinus

Thanx, kan niet wachten tot ik de sleutels krijg, maar het zal wel januari worden schat ik zo. Volgens dealer verwachte productieweek wk 47 en afleverweek 48, maar dat kan ook later worden en dan leveren ze pas in januar.

Thorgal

Forumguru
Welkom Tinus
Je kinderen kunnen de komende periode lekker doorgroeien want er is ruimte genoeg in de octavia, daar zal het niet aan liggen. Je moet ze alleen wel zelf eten geven.

Welkom Tinus
Je kinderen kunnen de komende periode lekker doorgroeien want er is ruimte genoeg in de octavia, daar zal het niet aan liggen. Je moet ze alleen wel zelf eten geven.
Thanx Thorgal, idd kids eten me nu al de oren van de kop af en dan ben je qua prijs en ruimte bij skoda natuurlijk op de juiste plaats. Houd je ook nog iets over om ze te kunnen eten geven haha. Enfin ik ben er wel trots op en ik kan niet wachten tot we hem op kunnen halen. Je zit ook al even te wachten zo te zien, weet je al wanneer die geleverd wordt?

Thorgal

Forumguru
Al het goed is, keep my vingers crossed, wordt hij komende week gemaakt.
Aflevering wellicht einde herfstvakantie..... :dankje::dankje::dankje:

Thorgal

Forumguru
Aauuuwww ;)
Was in week 20 inderdaad nog te bestellen maar door de trage levering ( waarschijnlijk panorama dak, dynamic pakket) niet meer voor week 37 te produceren en toen was hij niet meer leverbaar.
Dus had hem het liefst in die kleur gehad, zeker als ik foto's hier op het forum zie, maar ook race blue is mooi.
Ook cappuccino is een mooie kleur in mijn ogen maar dan als ik wat ouder ben ...

Bovenaan Onderaan