OIII Zalig

ertromp

Forumguru
Kijk dat zijn goede berichten :thumbsup:En de tweeling past ook inclusief bagage? En wat zijn de + / - punten ten opzichte van de auto die je hier voor reed?
 

NewO3

Forumguru
Hi, rij nu net twee weken in mijn O3 (nog geen 400 km op te teller vanwege gezondheid probleempje)
maar wat we er mee gereden hebben is werkelijk zalig idd. Heb ineens wel een nieuw probleem.
Mijn vrouw wil nu ook steeds graag rijden wat voorheen nooit een issue was ;)
Wat mij het meest opvalt is al de luxe in de auto. Op elk vlak wordt je het gemakkelijk gemaakt. Kessy is super,
Lane assist erg nuttig bleek al een keer. Elektr. achterklep heerlijk, zeker nu die ook met AB sluit na vcds aanpassing. Heb nog nooit zulke fijne stoelen gehad (dyn+leer). In mijn BMW X1 was echt ruk. (waren standaard stoelen). Stoelverwarming is zo fijn als je normaal vaak moeten plassen. Columbus werkt heerlijk eenvoudig. DAB perfect (Woon in randstad)
Voorstoel staat vrij ver naar achteren en de kids hebben nog zeeën van ruimte.
De kerstboom van 230 cm ging schuin zo de achterbak in (met achterbank opgeklapt). In mijn VW Tiguan en BMW had ik de boom moeten opvouwen.
De 18 inch zijn uiteraard iets stoterig maar hou van het directe gevoel met de weg. De 2.0 TDI is een genot vergeleken met de 1.4 TSI (VW) en 2.0 (benzine in BMW).
Uiteraard persoonlijk maar hou gewoon meer van rouwe diesel en hoge koppel. Grappig dat ze allemaal 150 pk zijn al heb ik in de O3 pas echt het gevoel dat al die paarden tot je beschikbaar staan.
Had in begin nog getwijfeld. Ga ik echt een Skoda rijden voor bijna 39k ?? Een Skoda?
Maar dat beeld is compleet veranderd. Het is dan misschien geen Premium auto maar de kwaliteit en afwerking doet zeker niet onder voor wat ik gewend was.
Zijn er dan geen min puntjes,
nou heb me tot nu toe vrijwel alleen maar positief verbaasd.
De subwoofer valt inderdaad een beetje tegen en mijn vrouw mist het lampje achter de zonneklep. Ze maakt zich vaak even op onderweg (als ik rij ;)
Mis de achteruit rij camera wel beetje (was niet te bestellen in mei). Was net zo aan gewend mn hoofd niet meer om te draaien.
Sorry @notjes voor het kapen van je thread.
Maar zag OIII Zalig en dacht gelijk +1
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan