Oh ja....even voorstellen!

Hallo mede-forummers!

Lees al een tijdje mee, maar het moment waarop ik mezelf Skoda-rijder mag noemen nadert nu snel......even voorstellen dus maar!

Mijn naam is Martin, woonachtig in Harderwijk (maar over een tijdje in Amersfoort) en ben 27 jaar oud....
Ik heb jaren gewerkt als verkoper van auto's met de franse slag:winkie:, misschien is het daarom dat ik nu nog Peugeot rijd. Maar op zoek naar iets groters kwam ik al snel uit bij de O2. Dus; wachten op de facelift....maar...ik vind de met name de voorkant niet echt een vooruitgang. Dus, mede door de huidige acties, toch besloten om voor een voorraad-O2 te kiezen.
Het is geworden: O2 HB 1.6 MPi Attractive in de prachtige kleur Satin Grey. En blij dat ik ben...:xyxthumbs:. Nu aftellen tot 3 januari! Hij is al binnen bij de dealer:

Foto-EMK3TTGR.jpg


Mocht ik iets zinnigs te melden hebben in een topic meld ik me!
 

van inkel

Forumguru
Pficiat met je nieuwe aanwinst:xyxthumbs:, en welkom :aangenaam:eek:f dit gezellige en in jouw geval bek(l)eerzame forum.:D
 

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , je zult het u niet beklagen dat je begin januari met een skoda gaat rijden. Ik ben er ech wel super tevreden over . Als je eens een vraagje hebt , zijn er genoeg ijverige skoda liefhebbers die je graag willen helpen.
 

Vacaro

Senior Member
Welkome en gefeliciteerd met je nieuwe O2, ziet er goed uit...is de kleur die ik eerst ook had besteld maar voor de combi dan toch maar graphite grey gekozen.
Gaan nog een lange drie weken worden voor je, alvast een mooi nieuwjaarsgeschenk.
2009 kan voor jou alvast ni meer stuk!!
 

KaleFietsbel

Actief lid
Welkom hier, en gefeliciteerd met je keuze. Een mooie auto in een hele mooie kleur, ga je veel plezier aan beleven :)
 
D

Deleted member 1943

Welkom hier!!! Mooie kleur voor de auto :xyxthumbs:
 
Ben er slechts twee keer geweest, maar heb mijn nieuwe skoda daar ook besteld :xyxthumbs:

Dus binnenkort ook "een Broekhuis auto"!
Daar kunnen er niet genoeg van zijn:xyxthumbs: (ik werk op de verkoopadministratie van Broekhuis:winkie:)

Klinkt goed....een Superb! Baas boven baas hè:winkie:
 
Bovenaan Onderaan