Octavia van Gizzmo

Gizzmo

Forumguru
Zo, maar even een eigen topic maken van mijn nieuwe auto, even wat plaatjes erbij.

Komt nog een trekhaak op, moet nog eibach onder en grill en logo's moeten nog zwart worden.
Inmiddels zijn de Greenline logo's verwijderd en een home made telefoonhouder die echt mooi zit ;)

Nog even saampjes met mijn Astra waar ik ook heel content mee ben/was.

misc.php

misc.php

misc.php

misc.php

Joske

Forumguru
Mooi :thumbsup:

en idd.. verlagen die handel.. telkens ik zo een O3 in profiel zie vraag ik me steeds opnieuw af waarom die van mij nog steeds niet gebeurd is! (lees: ingepland dus :D )

Gizzmo

Forumguru
Vandaag stond die voor de deur waar ik aan het werk was, maar had niet veel te doen, vanaf 3 hoog staan genieten van de auto, 2 collega's en een klant met een zeer grote voorkeur voor leuke auto's die vorige keer "natuurlijk" skoda stond af te zeiken, en ik zijn mini ;), gaf ruiterlijk toe de auto in deze uitvoering erg mooi te vinden. (Natuurlijk !!)

Eerste ervaring, moet nog wel even wegwijs worden in de menu's.
donkere ramen stellen echt niet veel voor, vond ze van de astra al te licht en deze zijn nog lichter, terwijl de zon niet eens schijnt.
Auto staat inderdaad hoog op de wielen, merk je soms ook met rijden alhoewel die toch ook nog wel redelijk strak door de bocht gaat, valt niet tegen.
Verder reageert die mooi op het gas en is zeker niet langzamer dan de astra, die ook een stuk zwaarder was, maar wel gewoon 25% was, werd hoe langer ik moest wachten bang dat de 14% de boel teveel zou verpesten, maar valt reuze mee.

Gizzmo

Forumguru
o ja, wat ik ook nog wilde melden, bij ons op de zaak zijn ze niet van de vrije autokeuze, dus was het voorheen altijd een Astra, nu de keuze uit de VAG groep. ECHTER, wegens aanbestedingen, internationaal en veel aan rijk en overheden willen ze erg co2 neutraal zijn ed, dus was er alleen de keuze voor een greenline.
Jammer, want zoals de auto er nu bij staat is die duurder in de lease dan een elegance businessline, en dan had ik ook nog dynamic stoelen, sportstuur gehad en nog wat zaken.
natuurlijk jammer, nu ik echt wel tevreden bent over de motor, en rechtuit kan iedereen, in de bocht hou je mij toch niet bij :) is de lagere bijtelling ook wel erg lekker.

Thokozanoah

Forumguru
Heel mooi @Gizzmo :thumbsup: behalve het kleur, wie neemt nou blauw :shutup: ?
+ 1 :deuk:

Geintje natuurlijk, mooie O3, ga je zeker geen spijt van krijgen...........een Opel achter laten is zeker geen straf!
Sorry ik ben zeker niet onpartijdig ........heb ruim 6 jaar bij Opel gewerkt, maar ik ben een VAG man .....:D. Dus je hebt in mijn ogen de juiste stap gemaakt :thumbsup:

AndreM

Forumguru
o ja, wat ik ook nog wilde melden, bij ons op de zaak zijn ze niet van de vrije autokeuze, dus was het voorheen altijd een Astra, nu de keuze uit de VAG groep. ECHTER, wegens aanbestedingen, internationaal en veel aan rijk en overheden willen ze erg co2 neutraal zijn ed, dus was er alleen de keuze voor een greenline.
Jammer, want zoals de auto er nu bij staat is die duurder in de lease dan een elegance businessline, en dan had ik ook nog dynamic stoelen, sportstuur gehad en nog wat zaken.
natuurlijk jammer, nu ik echt wel tevreden bent over de motor, en rechtuit kan iedereen, in de bocht hou je mij toch niet bij :) is de lagere bijtelling ook wel erg lekker.

Jaha, @Gizzmo,

Vroeger konden wij tenminste kiezen, uit een Opel............Opel............en nog een Opel en na 4 jaar weer een Opel. :yeah:

En mijn eerste 6 Opel's waren wit, nog iets witter en de laatste was het witst. :yeehaa:
Nu kijken hoelang we Skoda gaan rijden?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan