Octavia Sport Business uitvoering

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Er is nu ook een nieuwe uitvoering van de Octavia toegevoegd, de Sport Business uitvoering. Deze uitvoering heeft de volgende kenmerken:

  • 17 inch Trius zwarte velgen
  • Sportief uiterlijk met zwarte accenten
  • Achterbumper met diffuser
  • Sportstoelen
  • Zwarte hemelbekleding
  • Multifunctioneel sportstuurwiel
  • Luxe LED achterlichten
De foto's zien er wel goed uit :thumbsup:
Zelfs leverbaar met de 1.0 TSI motor :D

Prijslijst is toegevoegd aan de Kennisbank!
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

BenB

Lid
Kan het zo snel nergens vinden, maar heeft deze ook een sport onderstel? Op de foto's staat hij wel laag.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 

ertromp

Forumguru
Maar ga de auto maar eens configureren met de echt leuke opties zoals LED verlichting en de VC en noem maar wat zaken op dan schiet de teller op de kassa weer lekker omhoog.
En helaas door al die milieu shit krijg je de auto op 17 inch velgen geleverd wat ik niet echt het sport gevoel vindt geven.
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen met die opties. Bij de Sport Business kun je ineens een afneembare trekhaak + trekhaak voorbereiding selecteren voor 660 euro. Bij de andere Business modellen kost dat grapje ver over de 1000 euro omdat je allerlei andere opties moet mee bestellen.
En bij de Sport lijkt het alsof je voor 150 euro weer de 2x USB en 230V kunt bestellen. Het lijkt wel een beetje totale willekeur bij Skoda/Pon. Ik wist dat al zo'n beetje, maar het wordt iedere keer weer opnieuw bevestigd.....
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

Japanese Power

Donateur
Online configurator is verre van bindend en betrouwbaar. Zeker niet met nieuwe modellen. Offerte laten maken bij je dealer zal je meer helpen...
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Ik ging uit van de prijslijst..... Maar inderdaad moet je alles laten controleren bij de/een dealer. En zelfs dan is het mogelijk dat ze daar nog niet alles weten....
 

Japanese Power

Donateur
... met dat laatste heb je ook nog een punt. Dat merkte ik destijds met de offerte van m’n Kodiaq ook. Gelukkig waten het nuance dingetjes. Maar zelfs de demo van de dealer had allemaal opties die niet een leverbaar waren op een Business Ambition.
 
Bovenaan Onderaan