Octavia RS ex forum lid?

Goedemiddag,

Steef hier, lees al een tijdje af en toe is stiekem mee, in de tijd toen ik superb reed had ik me aangemeld bij dit forum.
Deze is niet meer, ben nu op zoek naar een knappe Octavia rs.
Nu heb ik een Octavia op het oog:

Deze is volgens mij van een ex-forummer geweest, krijg degene alleen niet te pakken.

Heeft iemand enig idee of dit een knappe is, of dat iemand mij in contact kan laten komen met ex eigenaar Marc?

Mijn dank is groot!

Canon-Eye

Donateur
Voor het laatst op het forum gezienin oktober 2023, dus ik zou er niet te vast op rekenen dat hij gaat reageren.
Gewoon eerst gaan kijken wat je ervan vindt, dat lijkt me de kortste klap. Eventueel aankoopkeuring als volgende stap?

Had gebeld met de garage, maar was benieuwd of de bakolie/filter in het verleden was gedaan, maar dit konden ze niet terugvinden helaas.
Hecht veel waarde aan sluitende onderhoudshistorie.
Hij staat ook al een tijdje tekoop, en was benieuwd of ik wat alvast wat pre-info kon lospeuteren.

Tees

Donateur
Ik zou proberen hem een PM te sturen via t forum, ik heb bijvoorbeeld geen mail meldingen aan staan voor als iemand me tagt in een topic maar wel voor PM's. Wie weet heeft Marc dat ook en komt ie op die manier weer op het forum?

Tees

Donateur
Neuh, ik kom vaak genoeg op t forum, heb geen mails nodig voor al die onzin. Denk alleen dat als iemand me een PM stuurt t vast belangrijk is.

Okki

Forumguru
in contact kan laten komen met ex eigenaar Marc?

Ik ziemop de foto's van de garage allerlei rekeningen. Kan je daar het adres van Marc wellicht op achterhalen? Hij woont in Den Dungen blijkens zijn toenmalige voorstel post.

Wel gaaf trouwens die donkere streep op de achterklep.

Vandaag even wezen kijken, knappe auto, en wat facturen erbij van onderhoud. Bakolie rond de 120k vervangen. Alleen linksvoor portier kleurverschil, en behoorlijk wat steenslag motorkap. Ook zit er een lichte gierend geluidje in de versnellingsbak. Rijdt voor de rest top, stof tot nadenken….

Bovenaan Onderaan