Inmiddels 23.000 km verder. Bijna de eerste beurt, niet slecht na ruim 5 maanden.
Problemen
Geen.
Positief
Heerlijke wagen. Maar voor de meesten op dit forum geen nieuws!
DSG is super. Motor is heerlijk stil en zuinig. Alleen lange afstanden. Vrijwel altijd rond de 1:20.
Toekomstige aanpassing
Verlagen/sportondestel, vindt de wagen iets te bewegelijk in de bochten.
Banden, na de winterbanden de Bridgestone turanza's er onder. Helaas, deze banden vind ik niks. Teveel lawaai. Ik was van plan bij aflevering Falken eronder te laten zetten. Niet meer gedaan, nu spijt van

Misschien ook chippen. Zou op hogere snelheid wel iets meer vermogen willen hebben.
Afneembare trekhaak.
Zoekplaatje
ik hoor ergens iets zachtjes rammelen/ratelen. Het lijkt rond het stuur in het dashboard te zitten. Maar ik weet uit ervaring dat dit ook best ergens anders vandaan kan komen. Niet hinderlijk, maar zou het toch willen stoppen.
Jammer
De L&K heeft extra speakers. Op zich fantasisch geluid. Alleen als ik hem hard zet beginnen de speakers of portieren te rammelen/dreunen, alsof er iets los zit. Het lijkt niet 1 speaker maar een algemeen probleen. Op zich een non issue, zo vaak zet ik de radio niet hard.
Op naar de eerste vakantie, dakkoffer en fietsendragen en 4 personen in zuid Frankrijk.