Octavia III concept

Wally

Nieuw lid
Was even op de site van skoda-auto.com aan het speuren en kwam via een Skoda D Vision filpje op youtube waar ik het volgende zag:
[video=youtube;4nII3myFqqs]http://www.youtube.com/watch?v=4nII3myFqqs&feature=player_embedded[/video]

Mooie neus, maar achterkant is een beetje twijfelachtig.

Spector

Forumguru
Ziet er niet slecht uit, is altijd de vraag wat er van een concept over blijft als deze echt gefabriceerd gaat worden.

Bakkertje

Forumguru
Aardig filmpje inderdaad. De achterkant doet me (te veel) aan de Mondeo denken. De neus en voorschermen zijn wel erg geslaagd!

Falcon

Donateur
Ik zit bij de achterkant meer aan de Renault Laguna hb te denken en BMW voorkant. Wel een succesvulle combi trouwens! :)

sitechris

Donateur
Niet slecht, achterkant kan me idd het minst bekoren. Maar dit is best wel een dynamische auto zo op eerste gezicht :)

E

Ex-lid 2926

Mag wat mij betreft in productie genomen worden. Het is tegenwoordig bijna onvermijdelijk dat je stijlkenmerken van andere auto's terugziet in nieuwe modellen. Vanaf de zijkant zie ik het nodige Volvo S60 gehalte, de achterzijde heeft wat weg van een Mondeo en de voorkant is gelukkig gewoon Skoda.
Wat mij betreft maakt deze Tsjechische ontwerper meer werk van zijn produkten dan zijn collega ontwerpers bij Audi. Zag vandaag op autoweek.nl de schetsen van een nieuwe Audi Q3. Zo kan ik ook auto's ontwerpen. Men neme een bestaand model van het merk, inladen in photoshop en dan gewoon wat uitrekken, of krimpen. Klaar is kees en we hebben weer een nichemodel.

Met voorgaande posts eens, dat de achterkant niet zo geslaagd is.
Maar ja, het is een keuze!
Wil je ook nog een behoorlijke bagageruimte hebben, dan moet je haast wel naar de "vierkante vorm" van de achterkant toe.
Als je de achterkant wat ronder zou uitvoeren, wordt de auto een stuk mooier denk ik.

VEEJAY

Forumguru
Heb nu wel genoeg proto's en concepten van de O3 gezien, nu graag het echte werk. Vind de O2 FL net niet (behoudens de binnenkant, die is mooi!) om over te stappen.

heavy

Actief lid
Knap werk, ik zie de volgende lijnen terug komen

(voor)zijkant: BMW 5 serie
(achter) zijkant: Volvo V70
achterkant: Saab
heel vaag, de motorkap zijkant: Chevy Cruze

Maar zonder dollen, ik vindt het een fraaie auto, laat maar komen.

Bovenaan Onderaan