Octavia II "Allure" 1,9 TDI 105 pk

sventibold

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ben juist terug van mijn skoda dealer en ben binnekort de trotse eigenaar van deze octavia....:super:

Ben nieuw op dit forum en hoop me hier goed te amuseren....

groetjes uit Vlaanderen!!
 

van_der_P

Senior Member
Hallo allemaal,

Ben juist terug van mijn skoda dealer en ben binnekort de trotse eigenaar van deze octavia....:super:

Ben nieuw op dit forum en hoop me hier goed te amuseren....

groetjes uit Vlaanderen!!

Allure is dat een speciale uitvoering ? Op welk type is die gebaseerd, en wat heeft die meer ?

Welkom op dit leuke, gezellige en vooral leerzame forum.
 

Swiss

Actief lid
Als ik het goed voor heb, is een Allure een Ambiente samen met een pack (dat om de 3 maanden verandert van naam, maar waarin al jààren hetzelfde zit): automatische airco, parkeer-, licht- en regensensoren, jumbo box, extra luidsprekers, ...
Ze hebben dat pack nu in een speciale serie gestoken. Slim gezien, want volgens mij was het een heel populair pack.

Sventibold, ik wens je alvast véél succes toe, zowel met dit forum als met je prachtige wagen!

Groetjes,
Swiss
 

sventibold

Nieuw lid
Als ik het goed voor heb, is een Allure een Ambiente samen met een pack (dat om de 3 maanden verandert van naam, maar waarin al jààren hetzelfde zit): automatische airco, parkeer-, licht- en regensensoren, jumbo box, extra luidsprekers, ...
Ze hebben dat pack nu in een speciale serie gestoken. Slim gezien, want volgens mij was het een heel populair pack.

Sventibold, ik wens je alvast véél succes toe, zowel met dit forum als met je prachtige wagen!

Groetjes,
Swiss


helemaal juist Swiss...voel me apetrots met zo een super uitgeruste wagen!
foto's komen wel online als hij de mijne is!

groetjes!
 

cvegreen

Forumguru
Ha nog iemand uit vlaanderen die het gezellige skoda forum ontdekt heeft .
Het forum is al even verslavend als de auto's zelf.
Het ziet er een leuke uitgeruste wagen uit .
Heb het misschien over het hoofd gezien , maar in welke kleur heb je hem besteld .
 

Jokie

Nieuw lid
Ik heb met het autosalon dezelfde Octavia Allure van 105 pk gekocht en ben er heel tevreden over. De uitrusting is ruim voldoende en de afwerking is geheel in de lijn der verwachtingen. Hij rijdt prima en de opbergruimte is zonder meer riant te noemen. Ook de ruimte achterin is voldoende om volwassenen een comfortabele plaats aan te bieden.
Veel succes en plezier ermee!
 

TL@

Forumguru
Ik heb met het autosalon dezelfde Octavia Allure van 105 pk gekocht en ben er heel tevreden over. De uitrusting is ruim voldoende en de afwerking is geheel in de lijn der verwachtingen. Hij rijdt prima en de opbergruimte is zonder meer riant te noemen. Ook de ruimte achterin is voldoende om volwassenen een comfortabele plaats aan te bieden.
Veel succes en plezier ermee!

Ik heb een PAck company, exact dezelfde uitvoering, idd heel compleet.
 

sventibold

Nieuw lid
Ha nog iemand uit vlaanderen die het gezellige skoda forum ontdekt heeft .
Het forum is al even verslavend als de auto's zelf.
Het ziet er een leuke uitgeruste wagen uit .
Heb het misschien over het hoofd gezien , maar in welke kleur heb je hem besteld .



extphotobigfronteg1.jpg



Cappucino beige is de kleur denk ik!!:laugh:
 

cvegreen

Forumguru
Mooie kleur is dat , al hou ik meer van donkere kleuren op een skoda .
Die van mij is black magic mica en eerlijk gezegd , ik vind het het mooiste die er is , maar ze zijn o zo snel weer vuil . Dan is jou gekozen kleur waar je het vuil minder op ziet .
 

sventibold

Nieuw lid
Mooie kleur is dat , al hou ik meer van donkere kleuren op een skoda .
Die van mij is black magic mica en eerlijk gezegd , ik vind het het mooiste die er is , maar ze zijn o zo snel weer vuil . Dan is jou gekozen kleur waar je het vuil minder op ziet .


tja, rij nu rond met nen zwarte fabia....als ik langs carwash ben geweest kan ik welgeteld 1 dag genieten van mijn propere wagen....;)

Maar...fair is fair.....zwart is :489:

grtz!
 
S

Sjoerd.

extphotobigfronteg1.jpg



Cappucino beige is de kleur denk ik!!:laugh:
Let op, dit is geen cappucino beige! Althans niet in NL. Die is echt anders van kleur dan op deze foto. Dit is meer "champagne". Is me destijds opgevallen bij kleurkeuze van mijn O2.
 

MRI

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ben juist terug van mijn skoda dealer en ben binnekort de trotse eigenaar van deze octavia....:super:

Ben nieuw op dit forum en hoop me hier goed te amuseren....

groetjes uit Vlaanderen!!

wij gisteren onze besteld, ook cappucino, net dezelfde! wel een combi
wat een prijs (wat heb jij betaald in totaal, onze dealer deed 4000 netto van de prijs af om concurrentie te bieden met een dealer die per ongeluk teveel korting gaf :tongue:)
 
Bovenaan Onderaan