Octavia I 1.8 turbo 20V

RobertH

Nieuw lid
Hallo,

'K heb dit voorjaar een Octavia I 1.8 Turbo 20 gekocht. Toen ik daarvoor hier op het forum wat vragen had kwamen julie al snel met de roep om foto's. Bij deze! Sinds deze week liggen er ook 4 nieuwe bandjes op, Dunlop sport maxx TT, 225 45 17". Prima zo...

Nog even een vraagje tussendoor. Bestaan er versnellingspookjes met leer en/of chromen accenten of inleg voor een Octavia I? Geen lelijke dingen met ledjes maar een originele degelijke mooie pook? De standaard pook vind ik er nogal cheap uit zien.

Gr. Robert
 

Bijlagen

  • S6302421.JPG
    S6302421.JPG
    87,9 KB · Weergaven: 51
  • S6302294.JPG
    S6302294.JPG
    84,7 KB · Weergaven: 50
  • S6302171.JPG
    S6302171.JPG
    90,9 KB · Weergaven: 55
Hoi

He leuk,een soortgenoot!!! Da's voor het eerst dat ik een 1.8T 20V tegenkom.
Wat een mooie en heerlijke auto om in te rijden, ik ben echt super enthousiast over mijn zwarte Turbootje!!!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Hallo,

'K heb dit voorjaar een Octavia I 1.8 Turbo 20 gekocht. Toen ik daarvoor hier op het forum wat vragen had kwamen julie al snel met de roep om foto's. Bij deze!

maar je hoeft niet zo ver te rijden voor een foto ................
 

RobertH

Nieuw lid
Hahaaa :laugh:
Met deze proefrit was het garagebedrijf dan ook niet heel blij...
maar je moet toch ergens testen hoe deze auto in de bergen presteerd?
 
Hoi RobertH,

Gefeliciteerd met je O1. Een fantastische auto kan ik je vertellen. Ik heb zelf ook een 20V turbo, maar dan in de L&K-uitvoering. Ondanks het feit dat ik langzaamaan denk aan vervanging, bevalt de auto me nog iedere dag. Om op je vraag in te gaan voor wat betreft de pookknop: volgens mij moet je hiervoor bij de dealer wel kunnen slagen. In mijn L&K zit namelijk ook een lederen pookknop (in dat geelbruine leer) met een zilverkleurige inleg met het 'Laurin & Klement'-logo. Ik weet dat de 4x4 versies ook een zilverkleurige inleg hadden met een rood/zwart '4x4'-logo. Volgens mij zijn er dus ook wel andere varianten leverbaar. Ik ga er bijvoorbeeld van uit dat je met een af fabriek gemonteerd lederpakket ook een lederen pookknop kreeg en waarschijnlijk vanwege de luxere uitstraling ook gelijk een inleg. Succes met zoeken en shoppen!
 
Bovenaan Onderaan