Octavia Go

higgy

Forumguru
Hoe is de Octavia Go gepositioneerd tov. Comfort, Ambiente, Elegance en Businessline? En is de Go een actiemodel?

Neptukker

Forumguru
De GO is de 'instapper' bedoelt om een zo laag mogelijke instapprijs voor de reclame uitingen te krijgen. Als je eerlijk bent de beste prijs/kwaliteit verhouding maar door het ontbreken van accesoires die eigenlijk standaard horen te zijn erg weinig wordt verkocht. Ook het motorenaanbod is beperkt.

p.s. Higgy jij bent moderator en weet vast wel wat over Skoda en zo. Dreig ik te tuinen in een vroege 1 april grap?

Luke

Forumguru
Kan je misschien in het handige bergvak midden bovenop het dashboard plaatsen. En op die manier ook geen reflecties in de voorruit ! :xyxthumbs:

Luke

Forumguru
Inderdaad. Ik heb het niet kunnen terugvinden (en dus ook niet beschikbaar in de GO) in de optielijst in de PDF die hieronder gepost werd.
Misschien is er daar wel een bergvak, maar open.

hemi24

Forumguru
Dat vakje is niet het duurste onderdeel denk ik, misschien is het uitgevoerd zonder rubbermatje en chromen stripje?

hemi24

Forumguru
Klopt, maar voor zover ik me heb laten vertellen zijn de marges (korting / inruilprijs) hierop minder zijn bij de dealer.
Zou het hoe dan ook wel proberen als ik particulier een O2 zou kopen; gewoon een stuk completer die BL-versies

Inruil was het dubbele van wat ze bij VW gaven. En de marge voor de korting zonder inruil was inderdaad maar 3%. Bij 3 dealers gecheckt. Maar voor 30K een volledig complete auto met bijna alle opties. Alleen geen MDI.

Bovenaan Onderaan