Octavia EL BL Combi Greentech besteld

Na 2 Verso's nu een zwarte Octavia combi besteld. Uitvoering Elegance Businessline Greentech Combi met als opties sunset, 17" en BT en een beschermstip voor de achterbumper. Ik denk dat er zo ongeveer elke denkbare optie wel op deze uitvoering zit.

Erg lang aan het stoeien geweest met leasetarieven totdat de greentech kwam en de keuze ineens heel makkelijk werd. Kan eigenlijk niet wachten tot hij geleverd wordt al moet ik met de huidige bende op de weg ook zeggen: wacht nog maar even.

In het verleden prive in een Seat gereden dus gewend aan de opmerkingen nep golf e.d. (en dat terwijl het een nep A3 was :biggthumpdown:)
Zakelijk de afgelopen 4,5 jaar in een Toyota Verso gereden (zo'n 75 a 80 k per jaar) nu dus gekozen voor Skoda. Uiteraard aangemeld op het skodaforum en nu een beetje aan het inlezen. Zal vragen of de dealer de mistlampcornerverlichtingsfunctie aanzet (dank daarvoor).

Levering staat gepland voor?? Ergens begin 2011. Kom ik nog op terug.

hemi24

Forumguru
Veel plezier met het inlezen, tot de wagen er is en natuurlijk heel erg welkom hier!

De Elegance Businessline is inderdaad aardig compleet; er is maar één optie die ik echt mis: de DSG..! Maar goed het budget heeft ook zo z'n grenzen... ;)

@ WillemN: Vergeet niet de 20% bijtelling!

PS. Net van dealer gehoord dat mijn O2 op transport naar NL is. Het echte aftellen kan beginnen. Naar ik begrijp één van de eerste Greentech's in NL.

Grtz,

Jurgen

hemi24

Forumguru
@Jurgen: Niet om je premiere-plezier te bederven, maar afgelopen week al een O2 TDI (Greentech) zien staan bij de dealer in Emmen... ;)

Het gaat mij er natuurlijk niet om de eerste te zijn, maar vooral eindelijk m'n nieuwe O2 te kunnen aanschouwen.:yeah:Bestelling al eind juni gedaan, daarna gewijzigd van EBL naar EBL Greentech. Kortom, ik ben er wel aan toe.

Grtz,

Jurgen

hemi24

Forumguru
Begrijpelijk; met dergelijke levertijden moet je je wel vrij vroeg orienteren op de aanschaf van een volgende leaseauto..!

Twijfel sinds vandaag ineens aan volwaardig reservewiel. Standaar heb je er vlgs. mij geen. Kan deze er later nog ingelegd worden?

hemi24

Forumguru
Toevoegen van het reservewiel incl gereedschap is voordeliger om vanaf fabriek te laten doen.
Snel bellen met de dealer, wellicht kan het nog in de order gewijzigd worden! Of ze bestellen een resevewiel op een nog te bestellen auto en ruilen het om bij aflevering...

Voor nalevering valt de prijs ongeveer 3x zo duur uit!

Bovenaan Onderaan