Octavia Combi

Ruffnecks

Nieuw lid
Van het weekend nieuwe ocatvia combi 1.6 crdti greentec ophalen bij de dealer. Uitvoering ambition omdat elegance top uitvoering in belgie niet meer geleverd wordt. welkrijg je momenteel voor weinig geld veel opties erbij op de ambition uitvoering,

Weet iemand hoe de knieruimte is vanachter,De nextbase dvd schermen hoe zijn die?
Hoe is het navigatie systeem en de rest van media uitvoering en de groote van het scherm? ( heb amundsen + )

Heb zelf weinig ervaring met o2, heb test gereden eerst in superb combi super wagen maar te groot momenteel en vanwege de actie die nu op stock wagen van o2 is was het prijs verschil te groot voor wat je meer krijgt.

Dus alle info van mensen die al in een o2 rijden met ultimate pack en family pack graag info
Heb model 2013 volgens bestelbon dealer, gewoon oud model versie 2 maar is er eigenlijk nog een facelift geweest van model 2012 naar 2013 of zit er geen verschil tussen die wagens?

groetjes erik-jan

andrehj

Forumguru
Wacht even. Dus je koopt of least (zal wel) een nieuwe auto waarvan je bijna niets weet en waar je zelfs blijkbaar niet eens in hebt gezeten...:shocked: Dan komen er toch wel een paar dingen in me op:

1. Waarom verwacht je van ons dat we moeite voor je gaan doen, als je zelf al aangeeft dat je je op geen enkele manier in de materie hebt verdiept?
  2. Over de knieruimte op de achterbank: Daar kan je natuurlijk niets over zeggen, want we kunnen hier niet zien hoe lang jouw benen zijn en in welke stand je voorstoel staat. De kristallen bol is net vanmiddag stuk gevallen zeg maar.:confused:
    Gewoon even bij je dealer een O2 open trekken, de voorstoel in jouw stand zetten en achterin plaats nemen. Hoe moeilijk kan het zijn...

Ruffnecks

Nieuw lid
andrehj, bedankt voor je reactie, ik heb er wel in gezeten en meerdere keren alleen niet mee gereden omdat ik proef had gereden met een superb combi ook 1.6 crdti met 105 pk zelfde als O2 en die reed super, dus dacht dat het bij o2 beter zal zijn vanwege het gewicht. Waarom ik deze vragen heb is omdat ik er niet in heb kunnen zitten met de optie's die ik heb. En het alweer een tijd geleden is. Zelf heb ik zo'n 4 maand rond gekeken naar beste wagen eerst was ik maanden bezig met superb combi, deze was super en uiteindelijk ook proef mee gereden maar vonden deze te groot vandaar o2 genomen dan. Heb momenteel een Seat ibiza st welke nogal klein is en weinig beenruimte van achter en aangezien we met 1 kleine al zitten en 2e opkomst wou ik groter gaan kijken maar wel sportiever, heb vrijwel alles gevonden van de wagen alleen niet of er nogeen facelift is gebeurd op madel 2012 naar 2013?

groetjes

Wilko

Senior Member
Er zijn volgens mij geen wereldschokkende veranderingen tussen modeljaar 2012 en 2013 in de O2. Maar zelfs bij de facelift versie is er volgens mij geen verschil in beenruimte met die van voor de facelift versie (en die facelift is al weer enkele jaren geleden gebeurd).

En met 1 kleine van een kleine 7 maanden en een tweede in de toekomst gepland gaan wij over enkele jaren met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch ook maar eens van onze huidige O2 naar oftewel een O3 oftewel een S2 combi kijken. Meer ruimte in de auto is alleen maar handig bij kleine mensjes! :-)

Bovenaan Onderaan