Skoda user1970
Actief lid
Beste medeforumlezers,
Na het passeren van 17.500 kilometer weer eens tijd voor een update.
De motor is inmiddels goed losgekomen. Ben zeer tevreden over het verbruik (1:20 gemiddeld)
Tot dusverre geen olie of koelvloeistof bij hoeven vullen. :xyxthumbs:
Rijeigenschappen zijn over het algemeen goed. Ik vind de auto wel zijwindgevoelig. Dit treedt echter voornamelijk op bij harde wind of storm.
Hogere snelheden op de Duitse Autobahn zijn geen enkel probleem. Lange ritten zijn zeer comfortabel door de goede stoelen
Opvallend is dat bij vanuit stilstand achteruitrijden er wel eens een geluid hoorbaar is.
(Stabilisatorstangrubbers?)
Ontvangst van de Columbus radio is niet helemaal optimaal.
Ook is de filemelding op de navigatie niet altijd up to date.
Dit zijn echter kleine ongemakken.
Al met al kan ik niet anders zeggen dat tot nog toe een positief gevoel overheerst.
De auto wordt door vrijwel iedereen heel erg mooi gevonden.
Zwart in combinatie met de zilveren dakrails is ook wel de mooiste kleurencombi vind ik.
De extra wasbeurt om hem mooi te houden heb ik daar graag voor over.
Op naar de volgende mijlpaal.
Met vriendelijke groeten,
Octavia user1970
Na het passeren van 17.500 kilometer weer eens tijd voor een update.
De motor is inmiddels goed losgekomen. Ben zeer tevreden over het verbruik (1:20 gemiddeld)
Tot dusverre geen olie of koelvloeistof bij hoeven vullen. :xyxthumbs:
Rijeigenschappen zijn over het algemeen goed. Ik vind de auto wel zijwindgevoelig. Dit treedt echter voornamelijk op bij harde wind of storm.
Hogere snelheden op de Duitse Autobahn zijn geen enkel probleem. Lange ritten zijn zeer comfortabel door de goede stoelen
Opvallend is dat bij vanuit stilstand achteruitrijden er wel eens een geluid hoorbaar is.
(Stabilisatorstangrubbers?)
Ontvangst van de Columbus radio is niet helemaal optimaal.
Ook is de filemelding op de navigatie niet altijd up to date.
Dit zijn echter kleine ongemakken.
Al met al kan ik niet anders zeggen dat tot nog toe een positief gevoel overheerst.
De auto wordt door vrijwel iedereen heel erg mooi gevonden.
Zwart in combinatie met de zilveren dakrails is ook wel de mooiste kleurencombi vind ik.
De extra wasbeurt om hem mooi te houden heb ik daar graag voor over.
Op naar de volgende mijlpaal.
Met vriendelijke groeten,
Octavia user1970