Octavia combi RS TDI

J126R

Lid
Deze week onze 12 jaar oude superb combi omgeruild voor een nieuwe Octavia combi RS TDI, volgens vele geen echte RS (en gelijk hebben ze) maar ik ben er toch blij mee . Standaard is die RS al goed voorzien vind ik dus de enige optie is extra airbags. Ik hoop dat ik er evenveel veilige, plezante en betrouwbare kilometers mee kan maken als met onze ingeleverde superb en dat ik de nodige expertise hier op het forum kan vinden (twijfel ik niet aan)

Groeten IMG_20240418_192707.jpg
 

Herperduin

Forumguru
Welkom. Mooie auto in mooie kleur. Veel nieuwe diesels kom je niet meer tegen dus hoe dan ook een bijzondere wagen. Veel plezier ermee!
 

Arjan1985

Senior Member
Old skool TDI power! Die kan je nog wel kietelen! Mooie wagen! Klopt het dat je geen nummerbord hebt vooraan?
 

J126R

Lid
Jawel, ik ben uit België en heb de wagen met z platen (garageplaten) naar huis gereden en hem zelf helemaal gewassen. De nummerplaat is de dag erna pas gearriveerd. :-)
 

J126R

Lid
Heb lang getwijfeld tussen het rood, blauw en dit grijs. Wel tevreden over de keuze en inderdaad best een goed uitgeruste auto. Nu nog even wat geduld tot hem ingereden is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan