Octavia Combi RS Race blue !

Toutje

Lid
Vandaag was het dan zo ver. Na wat problemen tussen de RDW en de Importeur Leusden is de RS vandaag op kenteken gezet en kon ik hem ophalen. Eerste indruk was toch wel indrukwekkend. Kom uit een Passat CC TDi die best van zijn plek wilde komen, maar dit rijdt heel anders. Goed contact met de auto, sturen geeft een direct gevoel, de DSG loopt soepeltjes. Vermaakte me uitstekend...! Morgen naar MECC Maastricht. Mooie rit om 'm verder in te rijden...

Foto's met de iPhone5, was in alle opwinding m'n D3 vergeten... Meer foto's volgen uiteraard !

Falcon

Donateur
Enjoy! Achterlichten aanlaten zetten terwijl je je Dagrijverlichting aan hebt staan.. kan je doen bij verschillende mensen hier op het forum. Is wel zo veilig ;)

fiestaman

Forumguru
Mooie verschijning en veel fun ermee!
Alleen die velgen, daar moet skoda toch eens iets aan doen...

CDK

Forumguru
Prachtige wagen! Gefeliciteerd en veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!!

Toutje

Lid
Eerste honderdjes zitten er op. Heerlijk over de Veluwe... af en toe even kietelen, verder rustig aan. Nog even... Eerste tankbeurt was al snel ! Moest effe slikken, maar da's logisch als je al vanaf eind '80 en global tankpas hebt... uhhh had en diesel natuurlijk.

@martijn v o
Ik ben de breeje plattuh uut Ernem, je weet wel van vitàsse !

@Falcon
Rijd altijd met dimlicht...

Aj die breeje plattuh uut Ernem zie rije...: knipper mar ff

Mk4

Senior Member
98 van BP gaat het langst mee in deze wagen van wat ik tot nu toe ervaren heb. Keertje uit nood bij een goedkope pomp getankt maar met dat spul zag je de naald bewegen :-) in dalende lijn.

Maar ach, vooral genieten!

Toutje

Lid
98 van BP gaat het langst mee

Een voor de hand liggende vraag: wat doet de RS gemiddeld en dan heb ik het over stad, provinciaal, snelweg (NL) en af en toe een Audi A7 kietelen...

heb nog geen idee, heb er nu zo'n 1100 op staan. Heerlijke km's dat wel !

philip

Forumguru
Proficiat met je nieuwe prachtige auto. Wat betreft het verbruik zit ik met dezelfde versie na bijna 4500 km aan een gemiddeld verbruik van ongeveer 10 liter, wel bijna geen autostrade en toch wel stevig doorrijden.

Bovenaan Onderaan