Octavia Combi rijder in spé

bos-eh

Nieuw lid
20% blijft gewoon bestaan heeft dealer gezegd...zal nog wel binnen de marge vallen. Boeit mij niet !
Ik kijk alleen naar de lage bijtelling, je wordt toch al aan alle kanten gepakt qua belastingen en daarbij ook nog eens de BPM. Alleen in NL...:1439:


Uit eindelijk gaan ze hierop toch de wet aanpassen, net als voor het tunen van het motormanagement, als de belastingdienst gaat doorvoeren wat ze zeggen ben je de spreekwoordelijke Sjaak. Kan je achteraf 5% gaan bijbetalen!

mij niet gezien, ik laat de greenline origineel, al vraag ik me wel af of winterbanden ook geen andere waardes geven, maar die zitten weer standaard in mijn leasecontract.
 

Wasmachineman

Forumguru
Uit eindelijk gaan ze hierop toch de wet aanpassen, net als voor het tunen van het motormanagement, als de belastingdienst gaat doorvoeren wat ze zeggen ben je de spreekwoordelijke Sjaak. Kan je achteraf 5% gaan bijbetalen!

mij niet gezien, ik laat de greenline origineel, al vraag ik me wel af of winterbanden ook geen andere waardes geven, maar die zitten weer standaard in mijn leasecontract.

Inderdaad een punt om over na te denken, meneer De Jager! Winterbanden dan.:ahum:
 

hemi24

Forumguru
Het is jammer dat het zo werkt in dit bekrompen landje, maar goed, we hebben het er maar mee te doen...

Ik kan je geen ongelijk geven dat je liever 17" onder je Greenline hebt en de motor iets laat tunen...
Ik vindt dat een stuk minder erg, dan die mensen die 170 gaan rijden met een Prius...
 

Poellie

Nieuw lid
Net door de dealer gebeld. Aanstaande vrijdag kan ik hem ophalen! Ben benieuwd, het wachten duurde lang... ;)
 
Bovenaan Onderaan