MikeMeisterNL
Lid
Ik heb sinds kort een Octavia III Combi uit 2014 en merk daarbij dat ik nogal wat problemen heb met de audio op de Columbus (volgens mij MiB 1, want heb geen carplay) (raar verhaal, maar de Google Maps via m’n telefoon hoor ik alleen als ik de Nederland.fm app aan heb staan. Als ik bijv een podcast heb aan staan, wordt deze wel gemute tijdens routebegeleiding, maar dan hoor ik Maps niet.).
Nu lijkt het hebben van Carplay mij sowieso wel een fijne toevoeging maar zie door de aftermarket radio’s het bos niet meer. Ook kon ik soortgelijke topics niet goed vinden op dit forum, dus alvast mijn excuses als ik wat bekende/handige topics gemist heb.
Wat voor radio’s hebben jullie erin zitten? Of werkt de standaard variant wel soepel bij jullie? En als je er een aftermarket in hebt zitten, heb je dan een aanrader (en blijven alle standaard functies dan ook nog werken)?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Nu lijkt het hebben van Carplay mij sowieso wel een fijne toevoeging maar zie door de aftermarket radio’s het bos niet meer. Ook kon ik soortgelijke topics niet goed vinden op dit forum, dus alvast mijn excuses als ik wat bekende/handige topics gemist heb.
Wat voor radio’s hebben jullie erin zitten? Of werkt de standaard variant wel soepel bij jullie? En als je er een aftermarket in hebt zitten, heb je dan een aanrader (en blijven alle standaard functies dan ook nog werken)?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.