Octavia Combi (liefst RS) in Anthracite grey en ABT sportfelgen Z???

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om een nieuwe Octavia Combi RS (ABT getuned) te bestellen.
Nu heb ik een blauwe, maar ik wil niet exact dezelfde kleur nog een keer (hoewel het wel de mooiste kleur is) Ik zit te denken aan de Anthracite Grey Metallic. Heeft iemand heel toevallig daar wat foto's van?

Ook zou ik graag de 18'' Sportvelgen van ABT eronder zetten (Sportfelgen Z)
http://tinypic.com/r/w0js40/7 Iemand daar misschien foto's van (als ze onder de auto zitten uiteraard :-) )

Groeten,
Andre

Hallo Andre

Je zou eens in het album van Michel kunnen kijken.. Hij heeft volgens mij een Octavia in jou gewenste kleur... Een 1.4 TSI geen RS overigens.. Maar m.i. wel een goede manier om te vergelijken... Foto's ?? ---> Foto's

Hallo Andre

Je zou eens in het album van Michel kunnen kijken.. Hij heeft volgens mij een Octavia in jou gewenste kleur... Een 1.4 TSI geen RS overigens.. Maar m.i. wel een goede manier om te vergelijken... Foto's ?? ---> Foto's

Dank je. Als ik de link open zie ik alleen maar rode kruisjes ipv de foto's (ik ben ingelogd) "toon Afbeeldingen" in mijn profiel staat aan....

Enig idee hoe dat kan?

Dat heeft met een forum upgrade te maken... Aantal dagen geleden is het forum helemaal vernieuwd maar met sommige internet browsers (waaronder Internet Explorer 8) zie je vooralsnog geen plaatjes maar kruisjes... :(
Er wordt hard aan gewerkt. Grt Paul

MarcoO2

Forumguru
Niet alleen de verkeerde velgen, maar ook het stuur zit verkeerd... ;)

Wel een mooie combi dit: een RS in een onopvallende kleur... echt een wolf in schaapskle(u)ren! Ik heb de gewone hatchback in deze kleur en ben er na 2,5 jaar nog niet op uitgekeken.

Falcon

Donateur
Ik vind hem alleen saai aan de zijkant... maar goed misschien is dat opgelost met die ABT velgen :)

cvegreen

Forumguru
Vraagt een RS niet een opvallende kleur ? Ik zou momenteel bij een RS aan Candy white denken (als het niet dat mooie blauw mag zijn he). Dat grijs , is wel mooi maar je ziet al zoveel grijze auto's rond rijden .

___JC___

Forumguru
Nog niet zo heel lang geleden kon je de RS alleen krijgen in blauw, zwart, rood en geel volgens mij. Wit is daar nog wel bijgekomen geloof ik. Maar goed nu kan je dus alle kleuren van de regenboog bestellen? Toch best jammer vind ik.

Nog niet zo heel lang geleden kon je de RS alleen krijgen in blauw, zwart, rood en geel volgens mij. Wit is daar nog wel bijgekomen geloof ik. Maar goed nu kan je dus alle kleuren van de regenboog bestellen? Toch best jammer vind ik.

Niet alle kleuren van de regenboog :-)
De RS is alleen te leveren in :
Candy White
Corrida Red
Brilliant Silver
Black Magic
Anthracite Grey
Race blue
Sprint Yello.

Zwart, Rood en de laatste twee vallen af, (die kleuren vind ik niet mooi/heb ik al gehad) dus ik moet kiezen tussen:

Candy White
Anthracite Grey
Brilliant Silver

Wit:
http://briskoda.net/forums/topic/144469-new-candy-white-vrs-estate-pictures/

Anthracite:
http://www.drive.com.au/Common/Imag...2010&pt=Classifieds&sg=&SG=1595304558&index=0

Silver:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=...age=3&ndsp=24&ved=1t:429,r:2,s:52&tx=68&ty=84

lastig... lastig....

MarcoO2

Forumguru
Als ik mocht kiezen, zou ik zonder één seconde twijfel voor de brilliant silver gaan.

Wit is mooi, maar inmiddels ben ik er ook wel weer klaar mee. Anthracite Grey vind ik nog steeds heel mooi, maar moet je alleen kiezen als je van die wolf in schaapskleren-verpakking houdt. Je RS komt er toch wel minder in uit, denk ik. Zilvergrijs vind ik een hele mooie kleur, ook (juist) voor een RS. Het geeft de auto een chique en sportieve uitstraling. Ik denk nog steeds met een grote grijns terug aan de RS van Plaza.... maar dat komt niet alleen door de zilverkleur! ;)

cvegreen

Forumguru
Ik blijf bij mijn eerste keuze voor een RS en dat is WIT en op de tweede plaats komt bij mij voor een RS zoals marco aangeeft zilver grijs , dat antracite grijs is niet mijn ding voor een RS . Maar dat is mijn mening he man , ik moet er niet in rijden en onderhouden , dagelijks aanzien . Dus ga vooral je eigen gang zou ik zeggen . Als je hart zegt antracite grijs , ga dan daarvoor . Hij zal heus geen lelijk eendje zijn hoor . Maar het past mijn inziens niet echt op een RS . als je dan toch voor metaalkleur kiest , zou ik zeggen , kies voor het zliver grijze . Chique kleur en echt een wolf in een schapevelleke .

Net ff langs de Skoda dealer gereden. Die had een normale Skoda Anthracite staan. Eigenlijk nu ik het in het echt zie best wel een saaie kleur. die valt denk ik af. Dus Wit, Zilver (en heeeeeel misschien weer een race-blauw) zijn nog over.

Rallye

Forumguru
Zo'n felle kleur als Race Blue past wel bij de auto. De RS waarin ik ooit proefgereden heb had die kleur: prachtig. Ik heb hem echter niet genomen omdat zo'n felle kleur ongewenste aandacht uitlokt (zie bijvoorbeeld Blik op de weg).

Black Magic (overigens i.t.t. wat eerder is vermeld vanaf het begin leverbaar) vond ik toen het wolf-in-schaapskleren-effect hebben. Nu zou ik denk ik voor Anthracite Grey gaan. Brilliant silver is mij, excusez le mot, te Opel Astra.....

Een goede indruk van de kleur kun je ook krijgen op de configurator van www.skoda.at.

Zo'n felle kleur als Race Blue past wel bij de auto. De RS waarin ik ooit proefgereden heb had die kleur: prachtig. Ik heb hem echter niet genomen omdat zo'n felle kleur ongewenste aandacht uitlokt (zie bijvoorbeeld Blik op de weg).

Black Magic (overigens i.t.t. wat eerder is vermeld vanaf het begin leverbaar) vond ik toen het wolf-in-schaapskleren-effect hebben. Nu zou ik denk ik voor Anthracite Grey gaan. Brilliant silver is mij, excusez le mot, te Opel Astra.....

Een goede indruk van de kleur kun je ook krijgen op de configurator van www.skoda.at.

Thanks,

Het gaat een Witte worden. Dus mocht je die over een paar maanden rond zien rijden :-)

Ik vind die antracietkleur wel erg mooi hoor, ook wat toleranter naar vuil toe vergeleken met bijv zwart. Wel jammer dat er tegenwoordig standaard andere velgen op zitten, ik vind de orginele 18" velgen op mijn 2006 RS echt de bom om eerlijk te zijn, zou niet weten voor welke andere ik ze zou willen ruilen. En je rijdt niet met iets waar elke petjes Golf of A3 mee rijdt..... Wit is ook mooi, weet niet of je het logootje achterop laat zitten, maar als je dat doet, steekt het echt prachtig af denk ik.

MarcoO2

Forumguru
Zo, jij bent nog eens een snelle beslisser! :grin: Je krijgt in ieder geval een mooie wagen voor de deur.

Bovenaan Onderaan