rikjan
Lid
Door verandering van werkgever moest ik helaas mijn heerlijk rijdende O2Combi 1.2TSI met DSG inleveren. Als tijdelijke auto heb ik een Ford Focus Wagon 1.6benzine meegekregen. Ik merk wel dat de Octavia veel beter doordacht is dan de Focus en ook veel meer opbergruimte had. Er zitten van die dingen in de Focus waarvan je denkt "daar is niet goed over nagedacht". De motor maakt op de snelweg ook zoveel herrie dat ik regelmatig op wil schakelen maar al in de hoogste versnelling zit...
Maar goed, er is toevallig bij mijn werkgever nog een O2Combi in bestelling en die kan ik waarschijnlijk vanaf maart gaan rijden. Het is wel een 1.6TDI en ik had eigenlijk liever weer de 1.2TSI met DSG gehad. Maar ja, ik ben al lang blij dat ik weer een Octavia ga rijden!
Maar goed, er is toevallig bij mijn werkgever nog een O2Combi in bestelling en die kan ik waarschijnlijk vanaf maart gaan rijden. Het is wel een 1.6TDI en ik had eigenlijk liever weer de 1.2TSI met DSG gehad. Maar ja, ik ben al lang blij dat ik weer een Octavia ga rijden!